اعلام زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه‌های ورودی «اول»، «هفتم» و «دهم» را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمدرضا رزاقی در خصوص ثبت‌نام مدارس شاهد اظهار کرد: پیرو جلسه ستاد مرکزی شاهد وزارت آموزش و پرورش، بازه زمانی ثبت نام پایه‌های ورودی اول ابتدائی، هفتم و دهم مشخص شد.

وی از الکترونیکی بودن فرآیند ثبت نام در مدارس شاهد خبر داد و افزود: ثبت نام در پایه اول ابتدایی از اول تا ۲۵ خرداد ماه، پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از ۲۲ خرداد ماه لغایت ۱۵ تیر ماه و پایه دهم (دوره دوم متوسطه) از اول تیر شروع و تا ۲۵ تیر انجام خواهد شد.

رزاقی به تشریح؛ تسهیلاتی که اداره کل شاهد در جهت رفاه حال خانواده‌ها در امر ثبت نام فرزندانشان در شرایط کرونایی ارائه می‌دهد، اشاره و تصریح کرد: «خانواده‌ها می‌توانند با ورود به سامانه سجا به نشانیsaja.medu.ir نسبت به پیش ثبت نام فرزندان خود در پایه‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم، اقدام نمایند.

وی ادامه داد: پس از اتمام مهلت تعیین شده برای پایه‌های مختلف، دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده‌اند پس از اطلاع رسانی که از طریق مدرسه صورت می‌گیرد، جهت ارائه مدارک و تکمیل مراحل ثبت نام به مدرسه مراجعه کنند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران با تأکید بر این که ثبت نام در مدارس شاهد، فقط از طریق سامانه سجا به نشانیsaja.medu.ir انجام می‌شود، گفت: زمان پیش ثبت نام دانش آموزان میان پایه مدارس شاهد، از اول تا دهم مرداد به صورت حضوری در مدارس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =