انجمن‌های علمی با رقابت سالم به رشد مجموعه دانشجویی کمک کنند

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گفت: انجمن‌های علمی با ایجاد رقابت سالم از تجربیات یکدیگر استفاده کرده و فضایی برای رشد مجموعه دانشجویی ایجاد کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، نشست هم‌اندیشی رؤسای دانشجویی هیئت مدیره انجمن‌های علمی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس با حضور زهرا خلج رئیس این باشگاه با هدف برنامه‌ریزی، بازنگری برنامه‌های ۱۴۰۰ رفع مشکلات و آشنایی بیش از پیش اعضای هیئت مدیره انجمن با برنامه‌ها و نحوه عملکرد بهتر آنان به‌صورت مجازی و برخط برگزار شد.

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در این نشست با قدردانی از پویایی و روحیه مشارکتی بالای دانشجویان انجمن‌های علمی اظهار کرد: رؤسای هیئت مدیره دانشجویی باید سطح کمّی و کیفی فعالیت‌های انجمن‌های علمی را بالاتر ببرند و از توانایی‌های دانشجویان به‌درستی استفاده کنند و با استفاده از کارگاه‌های آموزشی، توانمندی و دانش مدیریتی خود را ارتقا دهند و از این فرصت برای شناسایی، جذب استعدادها و افزایش روحیه همکاری گروهی استفاده کنند.

خلج افزود: انجمن‌های علمی با ایجاد رقابت سالم کنار تعامل مناسب می‌توانند از تجربیات یکدیگر استفاده کرده و با تحلیل نقاط قوت و ضعف هر انجمن، فضایی برای رشد مجموعه دانشجویی ایجاد کنند.

در ادامه این نشست دغدغه‌ها و مشکلات انجمن‌های علمی توسط رؤسای هیئت مدیره دانشجویی و نمایندگان انجمن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در این نشست از استادان مشاور به‌دلیل همکاری برای رشد و ارتقای انجمن‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097739

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =