پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج اساتید درپی درگذشت دکتر علیرضا پارسا

رئیس سازمان بسیج اساتید درپیامی درگذشت استاد علیرضا پارسا عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در پیامی ضایعه درگذشت علیرضا پارسا استاد فرهیخته بسیجی و رئیس دفتر هماهنگی بسیج اساتید دانشگاه پیام نور را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: با نهایت تاسف و تاثر، خبر درگذشت غم انگیز دانشمند فرزانه و فداکار، استاد بسیجی مخلص و انقلابی، جانباز دفاع مقدس، مرحوم زنده یاد علیرضا پارسا رئیس دفتر هماهنگی بسیج اساتید دانشگاه پیام نور و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور که سال‌ها در دانشگاه پیام نور با عشق و علاقه مشغول تدریس به فرزندان این مرز و بوم بود، موجب اندوه و تاسف فراوان شد.

در بخش پایانی پیام رئیس سازمان بسیج اساتید آمده است: دلبستگی و تعلق خاطر آن استاد گرانمایه به پرورش علمی و اخلاقی جوانان این مرز و بوم وتلاش برای شکوفایی و بالندگی استعدادهای بالقوه فرزندان برومند وطن در کنار سخت کوشی، آزادگی و عزّت نفس او را به مثابه یک استاد فرهیخته در عرصه علم جاودانه ساخت. بی تردید التیام فقدان جانسوز این استاد وارسته جز با رضایت بر مشیّت الهی میسّر نخواهد بود.

در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان تاثر برانگیز این استاد توانمند، متعهد و دلسوز را به خانواده وی و جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت عرض می‌کنم و از ذات باری تعالی برای آن عزیز سفر کرده، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1107654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =