فرانسه را بیشتر بشناسیم/ جاذبه‌های شهر تولوز

شهر تولوز در قرن ۱۵ ام یکی از مرفه ترین شهر های فرانسه و از تولید کنندگان عمده رنگ نیلی در در دنیا بوده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، شهر تولوز به شهر صورتی معروف است و دلیلش این است که ساختمان ها و بناهای این شهر با آجر های قرمز و صورتی تزیین شده است. شهر تولوز در قرن ۱۵ ام یکی از مرفه ترین شهر های فرانسه و از تولید کنندگان عمده رنگ نیلی در در دنیا بوده است.

اما بدلیل عرضه رنگ مشابه از سمت هند کم کم جایگاه خود را از دست داد ولی به مرور زمان در قرن ۱۸ توانست دوباره جایگاه خود را بدست بیاورد و اقدام به مدرن سازی کند.۷-کناز شهر کن میتوان به عنوان شهر جشواره ی فیلم و جاذبه های گردشگری نام برد .از از بزرگ ترین جشواره ها از جشواره کن میتوان نام برد.البته نباید از سواحل زیبا و دلنشین کن نیز غافل شد که اولین بار شرکت کوکو شنل این سواحل را عمومی کرد .در سواحل کن شما میتوانین از خوردن غذا ها لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

فرانسه را بیشتر بشناسیم/ جاذبه‌های شهر بوردو

کلیسای باسیلیکای سنت سرنین از جاذبه های تولوز فرانسه

یکی از جاذبه های گردشگری فوق العاده ی تولوز، کلیسای باسیلیکای می باشد که به دلیل معماری خاص و بی نظیر آن، یکی از مشهور ترین کلیساهای کل فرانسه محسوب می شود و یکی از پر طرفدارترین جاذبه های توریستی تولوز فرانسه می باشد. این کلیسا تقریبا در مرکز شهر قرار دارد به همین دلیل دسترسی به آن بسیار راحت می باشد. اگر قصد دارید تا به طور کامل از این کلیسا دیدن نمایید و با تاریخچه ی آن آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم تا در روز های خلوت تر از کلیسای باسیلیکا دیدن نمایید. ساعت بازدید این کلیسا از ۸:۳۰ صبح تا ۷ شب می باشد. راهنماهای کلیسا به دو زبان فرانسه و انگلیسی تاریخچه ها را برای شما بازگو خواهند کرد.

فرانسه را بیشتر بشناسیم/ جاذبه‌های شهر تولوز

موزه آگوستین از دیدنی های تولوز فرانسه

اگر شما از دوستداران دنیای هنر هستید، حتما بازدید از این موزه ی بی نظیر را به شما پیشنهاد خواهیم کرد. چرا که تمامی آثار هنری از جمله مجسمه ها، نقاشی ها و … در این موزه به چشم می خورد همچنین در موزه ی اگوستین سبک های هنری متنوعی نیز به نمایش گذاشته شده که از این میان می توان به سبک رومانسک، رنسانس و گوتیک اشاره کرد. در میان سبک های قدیمی، آثار هنری مختلفی نیز با سبک های مدرن دیده می شود. این موزه تنها برای بازدید نیست، بلکه کلاس های هنری آموزشی نیز در این جا برگزار می شود.  موزه ی اگوستین در نزدیکی یکی از کلیساهای زیبای تولوز به نام آگوستین قرار گرفته که در کنار یک دیگر تبدیل به مجموعه ای فوق العاده شده و نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند. این موزه هر روزه از دوشنبه تا چهارشنبه پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.با ما در یوروپ تورز همراه باشید.

فرانسه را بیشتر بشناسیم/ جاذبه‌های شهر تولوز

کاپتول از جاذبه های شهر تولوز فرانسه

یکی از معروف ترین میدان های فرانسه، کاپتول در شهر تولوز می باشد که با دیدن از این میدان می توانید شاهد جنب و جوش مردم و حس و حال فوق العاده آن ها باشید.بسیاری از مراسمات مهم مانند فستیوال ها، جشنواره ها، نمایشگاه ها و … همگی در این میدان برگزار می شوند. به دلیل اهمیت میدان کاپتول، مغازه ها، رستوران ها و بازار های بسیاری در این حوالی به چشم می خورند. که بازدید از آن ها خالی از لطف نخواهد بود. از دیگر ویژگی های این میدان وجود سالن اپرا در نزدیکی آن می باشد.به شما پیشنهاد می کنیم تا برای صرف شام به این میدان زیبا رفته تا علاوه بر بازدید از آن جا با غذاهای فرانسوی  نیز بیشتر آشنا شوید.

پل ونت نوف از دیگر جاذبه های شهر تولوز فرانسه

بر روی رودخانه کارون در تولوز، پلی با قدمتی بیشتر از ۴ قرن و با طولی حدوده ۳۷۵ مایل قرار گرفته که به یکی از جاذبه های تاریخی شهر تولوز فرانسه تبدیل شده و هر ساله گردشگران بسیاری برای بازدید از این پل به تولوز سفر می کنند. تاریخچه ی آن در تابلو هایی بر روی پل نصب شده که می توانید برای آگاهی بیشتر آن ها را مطالعه نمایید. قایق های موتوری و یا پارویی نیز در رودخانه وجود دارد که می توانید با سوار شدن بر روی قایق ها به بخش های مختلف رودخانه رفته و از زیبایی های آن جا لذت ببرید. به منظور نمای بیشتر پل، نور پردازی هایی نیز انجام شده که در شب زیبایی پل ونت نوف را دو چندان می نماید.

باغ های ژاپنی از جاذبه های گردشگری تولوز فرانسه

در تولوز فرانسه باغ هایی به سبک ژاپنی به چشم می خورد که به گونه ای طراحی شده اند که با قدم زدن در آن جا می توان  آرامش را حس کرد و از زیبایی های بی نظیر آن لذت برد. در این باغ ها درختانی خاص، دریاچه ای بی نظیر با گونه هایی متفاوت از حیوانات و ماهی ها به چشم می خورد که از این میان می توان به برخی گونه های لاک پشت، پرندگان نادر و ماهی هایی زیبا اشاره کرد. سنگ هایی در این باغ ها به کار برده شده که نمایان گر سبک های ژاپنی می باشد. شما می توانید همه روزهای هفته از یکشنبه تا دوشنبه به این پارک آمده و از زیبایی های آن دیدن نمایید.

فرانسه را بیشتر بشناسیم/ جاذبه‌های شهر تولوز

موزه تاریخ طبیعی از جاذبه های گردشگری تولوز فرانسه

اگر شما علاقه دارید تا از تاریخچه ی تکامل و ارتباط بین انسان و طبیعت آگاه شوید می توانید به موزه ی تاریخی طبیعی تولوز فرانسه بروید. پس از بازدید از موزه های تاریخی، رفتن به موزه ی طبیعی خالی از لطف نخواهد بود. این موزه مناسب برای تمامی افراد با سنین مختلف می باشد اما قطعا برای کودکان جذابیت بسیار بیشتری خواهد داشت چرا که می توانند با تاریخچه ی تکامل دایناسور ها، فیل ها و دیگر حیوانات و یا حشرات بیشتر آشنا شوند. این موزه همه روزه از سه شنبه تا یکشنبه برای عموم باز بوده و ساعت کاری آن ها ۱۰ صبح تا ۶ عصر می باشد.

بنیاد بمبرگ از جاذبه های توریستی تولوز فرانسه

بنیاد بمبرگ در خیابان داسزات تولوز قرار دارد که در یک ساختمان قدیمی قرارگرفته و به یک کاخ تعلق دارد و قدمت آن به بیش از ۴ قرن پیش باز می گردد. در این خانه شما شاهد کلکسیون هایی از یک فرد مشهور و ثروتمند آرژانتینی هستید که در زمان حیات خود در تولوز فرانسه زندگی می کرده و تمامی بافت این خانه همانند گذشته دست نخورده باقی مانده و حتی شما می توانید چیدمان مبلمان ها، کتاب خانه ها و .. را همانند قبل مشاهده کنید.  علاوه بر این برخی کار های هنری مشهور از اشخاص برجسته تاریخی نیز در این مجموعه به چشم می خورد. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1127022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =