اخبار سفر رئیس‌جمهور به اصفهان / رئیسی: در دولت سیزدهم به قلب مشکلات زده ایم

آیت‌الله رئیسی و اعضای هیات دولت در بیست و پنجمین سفر استانی وارد اصفهان شدند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات دولت در بیست و پنجمین سفر استانی وارد اصفهان شدند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در بیست‌وپنجمین سفر استانی در بدو ورود به اصفهان در سخنانی اظهار کرد: توفیقی است برای من وهمکارانم که در استان اصفهان و خداوند را شاکرم.

وی افزود: عرض سلام خدمت مردم عزیز استان اصفهان، مسؤولان استان اصفهان وخانواده معظم شهدا دارم.

رئیس جمهور ادامه داد: استان اصفهان استان ایثار و شهادت، علم و فرهنگ و هنر، دین‌مداری و ولایت‌مداری است، مهد پرورش فلاسفه و حکما، سرداران رشید و دلاوران بسیاری است که نه فقط برای استان اصفهان بلکه برای کشور افتخار است؛ استان اصفهان سرزمین استعدادها است، استعدادهای بسیاری در این استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: این استان در دفاع مقدس مثال‌زدنی است، 23 هزار شهید استان اصفهان  و قریب به 50 هزار ایثارگر اصفهان، گواه بر این است که استان اصفهان، استان انقلاب و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است و این نکته برای همه و مسؤلان مسؤولیت‌آفرین  است.

رئیسی بیان داشت: باید توجه خاصی نسبت به این استان داشت، مردم رنج نبیند و مشکلات آن‌ها را اذیت نکند؛ در استان اصفهان مشکلاتی وجود دارد اما ظرفیت‌های استان بالا است؛ اصفهان استان کشاورزی و قطب صنعتی است، می‌تواند قطب علم و فناوری شود، استان گردشگری است.

رئیس جمهور ادامه داد: ظرفیت نیروی انسانی کارآمد و تحصیل‌کرده که در اصفهان داریم، مشکلات آب کشاورزی و شرب بیشتر مردم را رنج می‌دهد، دولت برای رفع این مشکل برنامه دارد، اطمینان داریم با کمک مردم و مسؤولان این مشکل قابل رفع است، به نوعی مدیریت نیاز است که مردم همراه دولت باشند.

وی خاطرنشان کرد: اعتباراتی در نظر گرفته شده است، طرح هایی از دهه 60 بوده است که به دلایلی این طرح‌ها باید بررسی شود که چرا مانده و به سامان نرسیده است؛ یکی از رنج‌های مردم طرح‌های نیمه‌تمام است و در همه استان‌ها از این طرح‌ها داریم.

رئیسی عنوان داشت: سفر به استان‌ها برای آغاز طرح جدید نیست اما عمده برنامه نهضت به سامان رساندن طرح‌های نیمه‌تمام است، به دنبال این هستیم و ادامه اقدامات هستیم، نظرخواهی شده است و در جلسات و به ویژه شورای اداری امیدواریم خبرهای خوبی برای مردم وجود داشته باشد.

 رئیسی: در دولت سیزدهم به قلب مشکلات زده ایم/ برخی مسئولان از کنار مشکلات عبور می کردند

رئیس جمهور گفت: برخی پیشنهاد کردند که همزمان با روزهای پرآب زاینده‌رود به اصفهان سفر کنم، اما بنده گفتم اتفاقا در مقطع و زمانی که مسائل مردم حادتر است باید به این استان بروم و از نزدیک مشکلات مردم را ببینم و حرف‌هایشان را بشنوم.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اولین بخش از برنامه های سفر دولت مردمی به استان اصفهان پس از بازدید هوایی از بخش‌هایی از رودخانه زاینده رود در جمع اهالی روستای قلعه‌بالا حضور یافت و ضمن گفتگو با آنان، در جریان مشکلات و درخواست‌های ساکنین این روستا که عمدتا کشاورز هستند، قرار گرفت.

رئیس جمهور در جمع اهالی روستای قلعه‌بالا گفت: در بین برنامه‌های مختلف سفر و بازدیدهایی که برای این سفر برنامهریزی شده است، اولین برنامه را حضور در این محل قرار دادیم تا از نزدیک در جریان مشکل کم آبی مردم روستای قلعه‌بالا قرار بگیریم.

رئیسی افزود: برخی پیشنهاد کردند که همزمان با روزهای پرآب زاینده رود به اصفهان سفر کنم، اما بنده گفتم اتفاقا در مقطع و زمانی که مسائل مردم حادتر است باید به این استان بروم و از نزدیک مشکلات مردم را ببینم و حرف‌هایشان را بشنوم.

آیت الله رئیسی اظهار داشت: بعضی مسئولین از کنار مشکلات عبور میکنند ولی ما به قلب مشکلات میزنیم و انشالله آنها را حل میکنیم.

رئیس جمهور افزود: دولت تهیه طرح جامع آب، مبتنی بر مدیریت عادلانه توزیع و مصرف آب و اعطای حقوق مردم در این زمینه را در دستور کار دارد.

 رئیسی تاکید کرد: نقطه اشتراک و اتفاق مردم همه مناطق تکیه بر همین عدالت محوری است.

کد خبر: 1144414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =