تعبیر خواب/ حس تعقیب شدن در خواب نشانه چیست؟

یک کارشناس خواب می‌گوید اگر مدام در خواب چه از طرف غریبه‌ها و چه کسی که او را می‌شناسید تعقیب می‌شوید، این می‌تواند یک زنگ خطر و به این معنی باشد که با استرس و اضطراب زیادی دست و پنجه نرم می‌کنید.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، یک کارشناس خواب می‌گوید اگر مدام در خواب چه از طرف غریبه‌ها و چه کسی که او را می‌شناسید تعقیب می‌شوید، این می‌تواند یک زنگ خطر و به این معنی باشد که با استرس و اضطراب زیادی دست و پنجه نرم می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

چرا عضله ساق پایمان در خواب می‌گیرد؟

دیدن خواب‌های تکراری یک پدیده طبیعی است، اما اکثر کارشناسان اتفاق نظر دارند که دلیل آن به مشکلات حل‌نشده یا اتفاقاتی در زندگی افراد مربوط می‌شود. یک رویای رایج که احتمالا شما هم آن را تجربه‌ کرده‌اید تعقیب شدن در خواب است.

تعقیب شدن در خواب چه معنایی می تواند داشته باشد؟

اما اگر مدام این خواب را می‌بینید ممکن است برایتان گیج‌کننده باشد، به خصوص اگر سعی کنید علت آن را تحلیل کنید. یکی دیگر از فرضیات متداول این است که این خواب‌های شایع، روش مغز برای مرتب کردن رویدادهای روز است.

متخصصان خواب در BedKingdom توضیح داده‌اند که دیدن تعقیب شدن در خواب می‌تواند یک علامت هشداردهنده باشد و معمولا ناشی از احساسات نهفته و بنیادین استرس و اضطراب است. به گفته آنها اگر کسی در زندگی واقعی خود در بیداری احساس خطر کند ممکن است این احساس هنگام خواب در او به رویای تعقیب شدن تبدیل شود.

گاهی اوقات، این رویاها می‌تواند ناشی از احساس خشم باشد و به عنوان هشداری برای مراقبت از تهدیدات احتمالی دیده می‌شود.

سخنگوی BedKingdom می‌گوید: «رویاها را می‌توان با رویدادهایی که در زندگی اتفاق افتاده یا در حال رخ دادن هستند مرتبط دانست. به خاطر سپردن رویاها می‌تواند دشوار باشد. مطالعات نشان می‌دهد که افراد ۸۰ تا ۹۰ درصد از خواب های خود را فراموش می‌کنند و برخی افراد به هیچ عنوان نمی‌توانند چیزی را به خاطر بسپارند. نوشتن اتفاقاتی که در رویایتان دیده‌اید به محض بیدار شدن می‌تواند به شما کمک کند تا آن به یاد آورید و سپس می‌توانید سعی کنید معنی آن را تفسیر کنید.»

بر اساس مطالعه‌ای که توسط کالوین اس. هال، روانشناس، بر روی بیش از ۵۰ هزار نفر انجام شد، احساسات منفی و اضطراب در رویاها شایع‌تر است. با تجزیه و تحلیل رویاها می‌توانیم مشکل را حل کرده و راه‌هایی را برای کمک به مسائلی که در زندگی خود با آن مواجه می‌شویم شناسایی کنیم.»

یکی دیگر از خواب های رایج مردم احساس افتادن است که معنای قابل توجهی نیز دارد. به گفته کارشناسان، احساس افتادن ممکن است نشان‌دهنده درماندگی باشد.

اگر در مورد تصادف با ماشین خواب دیدید نگران نباشید، به گفته کارشناسان، این خواب حکم پیشگویی را ندارد و به معنی هشداری در مورد اتفاقات آینده نیست. این تنها می‌تواند به این معنی باشد که شما بیش از حد معمول زمان خود را در جاده می‌گذرانید.

همچنین به ادعای یک فالگیر، اگر درباره مرگ خواب می‌بینید و این خواب با خشونت همراه است می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که باید مراقب خطرات و دشمنان نزدیک خود باشید اما اگر خواب مُردن، صلح آمیز باشد می‌تواند نمادی از جابه‌جایی، فارغ التحصیلی، تغییر یا آگاهی معنوی باشد.

منبع: روزیاتو

انتهای پیام/

کد خبر: 1191704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =