قیمت رهن و اجاره‌خانه‌ در مناطق جنوب تهران

برای اجاره خانه های متراژ بالا در جنوب تهران به حداقل ۸۰۰ میلیون تومان بودجه برای رهن اولیه نیاز دارید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، معمولا اشخاصی که به دنبال خانه هایی با متراژ بالای ۱۵۰ متر در جنوب تهران هستند،می دانند خانه های نوساز کمتر با متراژ بالا در این مناطق پیدا می شود یا اصلا قصد سکونت در آن را ندارند و به منظور اجاره برای انبار و ... از آن استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: 

شیوه جدید دلالان برای گران‌تر کردن مسکن و قیمت‌سازی

به هر روی در این گزارش سعی کرده ایم خانه های بالای ۱۵۰ متر را در مناطق جنوبی پایتخت مورد بررسی قرار دهیم تا یک دیدگاه کلی در این باره به دست آورید. همچنین توجه داشته باشید که اغلب خانه های متراژ بالای قابل سکونت که آپارتمانی هستند در نازی آباد و فلاح پیدا می شوند.

مثلا می توانید یک واحد ۱۶۵ متری یک سال ساخت در فلاح با ۸۰۰ میلیون تومان پول پیش و ۶ میلیون تومان پرداختی ماهیانه اجاره کنید اما وقتی به متراژ های بالای ۲۰۰ متر می رسیم دیگر نه از خانه های نوساز خبری هست و نه آپارتمانی.

برای یک خانه ویلایی ۲۵۵ متری در میدان خراسان .که پیش از دهه ۷۰ ساخته شده باید یک میلیارد ودیعه و ۵ میلیون تومان اجاره بها پرداخت کنید.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره خانه در  پیروزی تهران به دست می آورید.

مسکن


توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در جنوب تهران برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرقی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1195119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =