ناکامی دشمن با حرکت عظیم اربعین/ تحریم بر اراده ما اثرگذار نیست

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان ضمن تأکید بر نقش راهپیمایی عظیم اربعین در ناکامی تلاش‌های دشمنان، اعمال تحریم بر شخصیت‌های کشور در دولت و قوای مسلح را بدون تأثیر عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز از اصفهان، در حاشیه نشست «طرح ملی اعتلا» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان در رابطه با راهکارهای مقابله با «جنگ ترکیبی» گفت: دانشگاه‌ها و استادان، خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمنان علیه کشورمان هستند. دانشجویان در این میدان، افسر جنگ نرم و استادان به عنوان فرماندهان این کارزار محسوب می‌شوند. این دو، اگر مکمل هم باشند، می‌توانند از جامعه در جنگ نرم پاسداری کنند.

مجتبی فدا در همین رابطه افزود: برای جنگ ترکیبی که دشمن امروز آغاز کرده، دانشجو و دانشگاه می‌توانند برای آحاد جامعه، محور و منشأ قرار گرفته و نسبت به تبیین، روشن‌گری، بصیرت‌افزایی و ارتقای بینش سیاسی، کارهای فوق‌العاده‌ای انجام دهند.

به دانشگاه و دانشجویان ایمان داریم

وی ادامه داد: سبک زندگی، رشد جمعیت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند بر اساس مناسبت‌های مختلف در قالب فعالیت‌های تبیینی، موضوع‌بندی و برنامه‌ریزی شود. ما به دانشگاه، استادان و دانشجویان ایمان داریم. [در دانشگاه] ظرفیت‌هایی وجود دارد که با وحدت و هم‌افزایی، می‌توانند بخشی از فعالیت‌های فرهنگی را به عهده بگیرند.

مشارکت مردم، ابزار قدرت ملی است

فدا در خصوص راهبرد مؤثر به‌منظور بازگرداندن جوانان به صحنه سیاسی کشور -خصوصاً در عرصه انتخابات- خاطرنشان کرد: مهم‌ترین راهبرد، تبیین است. روشن‌گری، بیان موفقیت‌های داخلی، تشریح ناکامی‌های دشمن و وحدت و انسجام ملی می‌تواند بسیار مؤثر باشد. هم‌چنین، پرهیز از ایجاد دودستگی و تفرقه ضروری است. از سویی، ظرفیت‌سازی برای مشارکت مردم در کشور و نقش‌آفرینی و قبول مسئولیت آنان بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا یکی از ابزار قدرت ملی، حضور و مشارکت همه‌جانبه مردم می‌باشد.

ناکامی دشمن با حرکت عظیم اربعین

این فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی و دولت، اقدامات خوبی را شروع کرده‌اند.‌ مردم نیز در رویدادهای مختلفی مانند عاشورا، روز قدس، ۱۳ آبان و 22 بهمن نشان داده‌اند که همراه و متدین‌اند. برگزاری مراسم روز دانشجو و حرکت عظیم اربعین با حضور جوانان و فرهیختگان نشان داده است که می‌توانیم با تلاش، جدیت و کار فرهنگی، دشمن را در ایجاد اعتصابات، به تعطیلی کشاندن مراکز دانشگاهی، علمی و پژوهشی و از کار انداختن کشور ناکام بگذاریم.

ناکامی دشمن با حرکت عظیم اربعین/ تحریم بر اراده ما اثرگذار نیست

عدم اثرگذاری تحریم بر اراده نیروهای مسلح

وی در رابطه با تحریم‌های اعمال شده علیه مقامات دولتی و شخصیت‌های نظامی کشور در سال گذشته، تصریح کرد: ما از روزی که لباس [سپاه پاسداران انقلاب اسلامی] را بر تن کردیم، سرِ خود را برای دفاع از کشور گذاشتیم. آبرو، جان، عمر و زندگی ما، وقف دفاع از نظام است و تحریم‌ها خللی در اراده ما ایجاد نخواهد کرد ما سرباز رهبری، امام و انقلاب و مدافع و حامی مردم هستیم.

انتخابات پرشور، در گروی حضور مسئولان در کنار مردم

مجتبی فدا در پایان، پیرامون برگزاری انتخابات در سال جاری گفت: ارتباط مسئولان با مردم، خدمت‌رسانی، تکریم، توجه به معضلات، توجه به مشکلات اقتصادی و رفع موانع موجود در کار و زندگی مردم توسط مسئولین، قطعاً به انتخاباتی پرشور در پایان امسال خواهد انجامید.

خبرنگار: مطهره سادات هاشمی فشارکی

انتهای پیام./

کد خبر: 1195711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =