سومین نشست هم‌اندیشی موسسات خیریه‌ای و وقف برگزار می‌شود

مدیرکل امور خیرین و توسعه وقف دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری سومین نشست هم‌اندیشی موسسات خیریه‌ای و وقف در روز دوشنبه بیست و هفتم شهریورماه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

حسینعلی جاهد؛ مدیرکل امور خیرین و توسعه وقف دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز اظهار کرد: در این نشست ضمن گزارشی از اقدامات نشست‌های پیشین و نیز اقدامات لازم برای تشکیل هسته‌های فکری، در خصوص روش‌های همکاری و تعاملات جمعی و نیز ارائه تجربیات موفق و موثر موسسات در امور خیریه و وقف بحث و بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اجلاس ملی خیرین و واقفین علم و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود/ تشکیل شوراهای خیرین و واقفین استانی

جاهد خاطرنشان کرد: سومین نشست هم‌اندیشی موسسات خیریه‌ای و وقف روز دوشنبه بیست و هفتم شهریورماه از ساعت 9 لغایت 11صبح در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تارنمای  http://sessions.ec.iau.ir/online۱۸/ وارد جلسه شوند.   

وی در خصوص جلب مشارکت‌های اجتماعی برای وقف در حوزه علم و فناوری تصریح کرد: نشست‌های ماهانه با بنیادها و موسسات خیریه داریم و هسته‌های فکری با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های مختلف علم و فناوری، بهداشت و سلامت و... فعال خواهد شد ضمن اینکه دانشگاه آزاد به طور ویژه در زمینه آسیب‌های اجتماعی ورود خواهد کرد. 

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1198481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =