کنایه شجاع خلیل زاده به هواداران پرسپولیس!

شجاع خلیل زاده می‌گوید اگر هواداران تراکتور در ورزشگاه بودند، برد این تیم پرگل‌تر می‌شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم تراکتور پس از پیروزی برابر پیکان در ابتدا گفت: اول اینکه جای هواداران‌مان خیلی خالی بود. این برد شیرین را تقدیم می‌کنیم به هواداران عزیزمان و امیدواریم که این روند در تراکتور ادامه داشته باشد و بتوانیم در ادامه راه بهترین نتایج را بگیریم و دل مردم آذربایجان را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید:

ترکیب جنجالی پرسپولیس مقابل خوزستان تغییر کرد! + ترکیب جدید

او در مورد دریافت کارت زرد و محرومیتش گفت: اول اینکه از تیم داوری تشکر می‌کنم. داوری خوبی بود. نمی‌خواهم راجع به داوری صحبت بکنم اما یک خواهشی دارم که فیلم را بازبینی کنند. من در آن صحنه اصلا به بازیکن حریف نخوردم ولی با دریافت کارت زرد محروم شدم‌ من اصلا به بازیکن حریف نخوردم و کارت گرفتم. داور هم اشتباه میکند و وی ای آر هم نیست. این صحنه را بازبینی کنند چون من برای بازی بعدی الکی محروم شدم. به بازیکن حریف می‌خوردم میگفتم ولی الان اصلا با او برخوردی نداشتم و محروم شدم.

شجاع در مورد اینکه تراکتور به رده چهارم جدول رسیده گفت: من جدول را نگاه نمیکنم. من آخر فصل جدول را نگاه می‌کنم. انشالله بهترین نتایج را بگیریم و بتوانیم در بالای جدول آن چیزی را که لایق هواداران تراکتور است به آنها هدیه کنیم.

شجاع در مورد گلزنی‌های مهدی عبدی گفت: من واقعا برای او خوشحالم. او بازیکن خوبی است. در دو بازی زانویش درد می‌کرد و الان با غیرت برای تیم بازی کرد. همه بازیکنان خوب و با جان و دل بازی کردند. ما از ابتدای نیمه دوم ۱۰ نفره بودیم و موقعیت ندادیم و بیشتر هم موقعیت داشتیم. یک تبریک هم به آقای عنایتی می‌گویم واقعاً تیم خوبی دارد.

خلیل‌زاده در مورد اینکه بازی بدون حضور هواداران برایشان سخت بوده یا خیر گفت: مسلماً تراکتور بهترین هواداران ایران را دارد و حتی بهترین هواداران در آسیا هواداران تراکتور هستند. واقعا جایشان خالی بود. ما دوست داشتیم و واقعا تلاشمان را کردیم که آنها در استادیوم باشند. اگر هواداران بودند می‌توانستیم با نتیجه بهتری زمین را ترک کنیم.

خلیل زاده در مورد بازی سخت هفته آینده مقابل ملوان گفت: امسال لیگ سختی داریم و ملوان هم واقعا تیم خوب و جوانی است. تیم ما هم امسال تیم خوبی است. امیدوارم بتوانیم در انزلی هم خوب بازی کنیم. امیدوارم کارت من بخشیده بشود که بتوانم در انزلی هم بازی کنم. امیدوارم بهترین نتیجه را در انزلی بگیریم و همین روند را ادامه بدهیم. همه اینجا برای یک هدف تلاش می‌کنند که آن هم خوشحال کردن مردم آذربایجان و تبریز است.

مدافع تراکتور در مورد کلین‌شیت‌های این تیم گفت: کلین شیت برای دروازه‌بان و دفاع نیست و برای کل تیم است. همه بازیکنان تلاش می‌کنند که گل نخوریم. از پورحمیدی بگیر تا خط حمله که عبدی بازی می‌کند. همه تیم برای یک هدف می‌جنگیم. آن هم موفقیت تیم تراکتور است.

خلیل زاده در پایان راجع به جام ملت‌های آسیا گفت: جام ملت‌ها هم که نزدیک است. امیدوارم با آقای امیر قلعه‌نویی بهترین نتیجه را بگیریم. تیم تورنومنت مهمی دارد که بعد از مدت‌ها می‌توانیم نتیجه بگیریم. امیدوارم مردم ایران یکدل باشند تا تیم ملی خوبی داشته باشیم.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1211510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =