جدول لیگ برتر فوتبال پس از برگزاری مسابقات معوقه

عصر امروز دو دیدار معوقه از هفته‌های ششم و یازدم لیگ برتر برگزار شد و سپاهان علی‌رغم شکست در سیرجان همچنان صدرنشین باقی ماند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دو دیدار معوقه از هفته‌های ششم و یازدهم مسابقات لیگ برتر عصر امروز (پنجشنبه) برگزار شد و تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس مقابل حریفان‌شان به پیروزی رسیدند. پس از برگزاری این دو دیدار جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از هفته‌ها یکدست شد و تعداد بازی‌های تمام تیم‌ها برابر.

بازی‌های لیگ برتر، به دلیل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و همین‌طور دیدارهای تیم ملی با تعویق‌های پی‌درپی روبه‌رو شد و در مقاطعی بعضی از تیم‌ها حتی دو یا سه دیدار معوقه هم داشتند، اما با دیدارهای امروز جدول لیگ یکدست شد.

گل‌گهر عصر امروز در سیرجان مقابل سپاهان نصف و نیمه قرار گرفت و توانست با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسد تا با 22 امتیاز در رتبه هفتم قرار بگیرد. سپاهان که پیش از این دیدار با رأی کمیته استیناف چهار امتیاز کسرشده‌اش برگشته بود، همچنان با 31 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، البته این تیم حالا استقلال و پرسپولیس را از همیشه به خود نزدیک‌تر می‌بیند.

در دیگر دیدار معوقه امروز (از هفته یازدهم) پرسپولیس توانست یک بر صفر نساجی را شکست دهد تا 29 امتیازی شود و با امتیازی برابر با استقلال و به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه سوم ایستاد.

جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان دیدارهای امروز در زیر آمده است:

 لیگ برتر فوتبال

کد خبر: 1213076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =