شرط بازگشت نوراللهی به تیم ملی اعلام شد

ستاره ایرانی تیم الوحده این شانس را دارد که دوباره به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، خط خوردن احمد نوراللهی از لیست امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات فوتبال ایران در چند وقت اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید:

ماجرای خودکشی ستاره نامدار جهان فوتبال

نوراللهی در حالیکه در اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با هنگ کنگ در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ حضور داشت به شکل عجیب و غیرمنتظره‌ای اردوی تیم ملی را ترک کرد تا یکی از بی‌حاشیه‌ترین فوتبالیست‌های کشورمان حاشیه‌ساز شود.

بعد از این اتفاق نوراللهی در فهرست نهایی قلعه‌نویی برای جام ملت‌های آسیا قرار نگرفت تا مشخص شود مشکل کادر فنی و این بازیکن بزرگ‌تر از یک قهر معمولی است.

درخشش نوراللهی بویژه بعد از حذف تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نگاه‌ هواداران را به سمت هافبک ایرانی جلب کرده تا شاید این ستاره دوباره بتواند به تیم ملی کمک کند و در این بین واکنش قلعه‌نویی نیز در خصوص بازگشت نورالهی به تیم ملی قابل تامل بوده است.

به نقل از مهر قلعه‌نویی با وجود تاکید روی توانایی‌های فنی نورالهی در خصوص زمان بازگشت او و احتمال دعوت مجدد به اردوی تیم ملی ایران لبخند زد تا نشان دهد بازگشت این بازیکن همچنان با پیچیدگی‌هایی همراه است.از قرار معلوم سرمربی تیم ملی ایران در راستای حفظ انضباط در تیم ملی ایران تنها در صورتی حاضر به بازگشت نورالهی خواهد شد که هافبک الوحده امارات عذرخواهی رسمی در این باره از کادر فنی داشته باشد تا بتواند بار دیگر پیراهن تیم ملی ایران را تا زمان حضور قلعه نویی در رأس کادر فنی بر تن کند. حالا باید منتظر بود نورالهی که تا حالا هیچ صحبتی درباره اتفاقات حاشیه‌ای رخ داده نکرده است چه واکنشی در خصوص این موضوع خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =