نباید افراد برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری محدود شوند

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نباید افراد را برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری محدود کنیم و باید به جوانان اعتماد شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، گفت: بنده معتقدم محدودیت سنی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری در طرح مذکور باید حذف شود.

وی بیان کرد: ممکن است فردی توانایی های خارق العاده داشته باشد و ما باید امکان حضور همه افراد را برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری فراهم کنیم.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ما نباید حق افراد برای حضور در انتخابات را محدود کنیم، گفت: فردی که نابغه سیاسی و اجتماعی است باید امکان حضور در انتخابات ریاست جمهوری و کاندیداتوری در این انتخابات را داشته باشد.

سلیمی تصریح کرد: شورای نگهبان مصادیق مدیر، مدبر و رجل سیاسی را تعیین کند و ما نباید افراد را برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری محدود کنیم و از مجلس انقلابی انتظار می رود که به جوانان و مقوله جوانگرایی کمک کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =