روز دهم چهلمین جشنواره فجر / مهران مدیری: نشست فیلم خائن‌کشی به اصرار من برگزار شد

در روز دهم چهلمین جشنواره فیلم فجر دو فیلم ضد و خائن کشی نمایش داده می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، در روز دهم چهلمین جشنواره فیلم فجر با نمایش فیلم سینمایی «ضد» در برج میلاد آغاز شد.

گفتنی است؛ در پنجمین روز جشنواره فیلم فجر دو فیلم "ضد" و "خائن کشی" بر روی پرده سینماها می‌روند.

بیشتر بخوانید:

روز نهم چهلمین جشنواره فجر / سرتیپی: باید فیلم هایی با استاندارد بالا بسازیم

نشست خبری فیلم ضد

محمدرضا شفیعی تهیه کننده فیلم ضد درباره انگیزه اصلی از ساخت فیلمش گفت: حضرت آقا پیش از این عنوان کرده بودند که چرا فیلمی از واقعه هفتم تیر ساخته نشده ما تحقیقاتی در این باره انجام دادیم که حدود دو سال طول کشید و از اواخر سال ۹۹ پیش تولید را آغاز کردیم و از سال ۱۴۰۰ ساخت فیلم شروع شد.

لیلا زارع در ادامه گفت: تا کنون نقشی بازی نکرده ام که نزدیک به خودم باسد و اینکه چقدر از خروجی راضی هستم را نباید بگویم و شما تماشاگران هستید که باید بگویید و امیدوارم که نتیجه رضایتبخشی برای مخاطب داشته باشد.

لیندا کیانی درباره اینکه آیا نقشش در فیلم ضد باعث دریافت سیمرغ می شود گفت: ان شاالله چرا که این نقش جزو نقش هایی است که بسیار از آن لذت بردم.

مهشید جوادی گفت: خیلی وقت بود که دلم می خواست وارد سبنما شوم و کوتاه شدن حضورم در فیلم بهایی بود که باید پرداخت می کردم.

نشست خبری فیلم خائن کشی

علی اوجی تهیه کننده خائن کشی در ابتدای نشست عنوان کرد که اگر نشست را بدون حضور کارگردان برگزار کردیم به دلیل احترام به اهالی رسانه است و اینکه مسعود کیمیایی جراحی بر روی پایش انجام داده بود و نمی توانست در این نشست حضور یابد، امیر آقایی هم مبتلا به کروناست.

مهران مدیری بازیگر فیلم نیز در ادامه عنوان کرد که جراحی پا بهانه است و مسعود کیمیایی تمایل به حضور در این نشست نداشت و پیش از این نیز دلیلش را عنوان کرده است.

اوجی در ادامه گفت: یک کارگردان ۸۰ ساله با ۵۵ سال سابقه هنری طبیعی است که نخواهد قضاوت شود و در دوره ما ۷ کارگردان فیلم اولی داریم و این طبیعی است که کیمیایی نخواهد در این دوره حضور یابد و این تصمیم شخصی اوست و من نمی توانم راجع به آن اظهار نظر کنم.

وی ادامه داد: نسخه اصلی فیلم ۲۳۰ دقیقه است و ما یک فیلم ۱۲۰ دقیقه ای را شاهد بودیم تا این امکان برای تهیه سریال وجود داشته باشد.

وی گفت: فیلم از بودجه شخصی بوده و چند نفر جمع شدیم و پول این فیلم را تهیه کردیم و از هیچ ارگانی کمک دریافت نکردیم خود من ماشینم را برای برای این کار دریافت کردم.

اوجی درباره حضور نرگس محمدی همسرش در فیلم هایش گفت: من با یک بازیگر ازدواج کرده ام و ۸ یا ۹ فیلم تهیه کرده ام و نرگس محمدی به عنوان همسرم فقط در دو فیلم مم بازی کرده است و اگر جایی لازم باشد بازهم از او استفاده می کنم.

مهران مدیری درباره نقشش در فیلم درخت گردو گفت: بازی من در آن فیلم افتضاحی بود که گذشت و من در رو در وایستی کار کردم اما کار با مسعود کیمیایی مگر می شود که بد باشد.

وی ادامه داد: اگر سیمرغ هم بگیرم که خوب است.

مهران مدیری گفت: ما به احترام کیمیایی نباید می آمدیم اما من اصرار کردم که نشست برگزار شود تا عدم حضور ایشان مشخص شود.

وی افزود: من معتقدم هر بازیگری در طول دوران کاری اش باید بک بار هم که شده با کیمیایی کار کند می توان از ایشان بسیار گرفت من به طور مخفی از او قاب بندی یاد می گرفتم کیمیایی سینما را به خوبی بلد است و باید گفت که کیمیایی یکی از استثناهاست.

وی در خصوص عینک دودی به چشم داشتن خود گفت: در جشنواره فیبلی دلیلش را نخدابیدن خود اعلام کرده بودم در این نشست نیز باید بگویم که من هنوز نخوابیده ام.

کد خبر: 1129155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =