علی شادمان را بیشتر بشناسید

محمد علی شادمان متولد ۴ آذر ۱۳۷۵ در ایلام ، بازیگر سینما و تلویزیون است و از ۱۰ سالگی جلوی دوربین می باشد و حالا از علاقمندان عکاسی است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، محمدعلی شادمان (زاده: ۱۳۷۵ در ایلام) بازیگر نوجوان ایرانی اهل ایلام کردتبار  است. علی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم میم مثل مادر آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

پارسا پیروز فر را بیشتر بشناسید

علی شادمان
نام اصلی : محمد
زمینه فعالیت : بازیگر
تولد :  ۴ آذر  ۱۳۷۵
ایلام : ایران
والدین : دکتر مسعود شادمان،بتول رشنوادی
ملیت :  ایرانی
سال‌های فعالیت : ۱۳۸۵ تا اکنون

زندگینامه علی شادمان

محمدعلی شادمان (زاده: ۱۳۷۵ در ایلام) بازیگر نوجوان ایرانی اهل ایلام کردتبار  است.علی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم میم مثل مادر آغاز و همچنین در فیلمهای سینمایی صد سال به این سال‌ها، زمانی برای دوست داشتن و کلانتری غیرانتفاعی و سریال سرزمین کهن به ایفای نقش پرداخته است. او در سال ۹۲ در فیلم ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی و در سال ۹۰ در فیلم رویای سینما به کارگردانی علی شاه‌حاتمی ایفای نقش کرده است. وی در جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی شرکت داشته است و در سال ۲۰۱۱ نیز برنده جایزه بهترین بازیگر نوجوان جهان شد. علی شادمان در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار نیز بازی کرده است.

علی شادمان در سال ۱۳۸۶ برنده بهترین بازیگر کودک برای فیلم میم مثل مادر شد. همچنین وی در سال ۱۳۸۷ موفق به دریافت جایزه ویژه سینه کید هلند به خاطر بازی در فیلم زمانی برای دوست داشتن شد. جوایز علی شادمان تنها محدود به این موارد نیست و او برای فیلم زمانی برای دوست داشتن توانست پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان را دریافت کند. همچنین او تواسنت برای فیلم رویای سینما در سال ۱۳۹۰، پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان را به دست آورد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1141419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =