هیچ سربازی بدون مهارت کارت پایان خدمت یا معافیت نمی‌گیرد / همکاری فنی حرفه‌ای با نیروهای مسلح

سرتیپ موسی کمالی گفت: با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه فنی‌وحرفه‌ای این نهضت را پیش خواهیم برد تا هیچ سربازی بدون مهارت از نیروهای مسلح خارج نمی‌شود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار سرتیپ موسی کمالی مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز در بازدید از کارگاه‌های آموزشی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان از راه‌اندازی نهضت مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از سال ۹۷ در سطح کشور خبر داد و اظهار داشت: این اقدام با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای در حال انجام است.

بیشتر بخوانید

همه چیز درباره افزایش حقوق سربازان

وی افزود: سازمان فنی و حرفه‌ای با استفاده از امکانات خود در راستای مهارت‌آموزی و توانمندسازی سربازان تلاش کرده و امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم شعار هر سرباز یک مهارت فنی و عمومی را تحقق ببخشیم.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای برای تحقق این شعار مربیان، اساتید و امکانات خود را پای کار آورده است، تصریح کرد: با همکاری و همیاری نیروهای مسلح با همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه فنی‌وحرفه‌ای این نهضت را پیش خواهیم برد تا هیچ سربازی بدون مهارت از نیروهای مسلح خارج نمی‌شود.

وی گفت: امیدواریم به زودی این را اعلام کنیم که هیچ سربازی بدون مهارت کارت سربازی پایان خدمت یا معافیت دریافت نخواهد کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1143811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =