بازسازی ۳ مدرسه در مناطق غرب و جنوب تهران توسط گروه جهادی قاسم

سرپرست گروه جهادی قاسم گفت: گروه جهادی قاسم با کمک خیرین توانسته هنرستان دخترانه شهید حسین‌زاده واقع در شهریار، دبیرستان دخترانه عدالت واقع در شهرک آپادانا و دبستان پسرانه شهید چمران واقع در شهرری را بازسازی کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم اختتامیه ۳ پروژه جهادی در مدارس مناطق مختلف استان تهران گروه جهادی قاسم روز یکشنبه ۱۵ آبان با حضور پروین داداندیش رییس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، مترقیان، خیر و نماینده گروه خیرین مهر آسمان، محمدی جانشین معاونت جهادی ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ، جهانگیری نماینده سازمان بسیج دانش آموزی، رستمی مسئول بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش شهرری، رضایی معاون اداری و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر ری و ایزدخواه بازرس آموزش و پرورش شهر ری برگزار شد.

در این مراسم اکبری سرپرست گروه جهادی قاسم، ضمن خوشامد گویی به مدعوین گزارش کاملی از اقدامات انجام شده برای بازسازی ۳ مدرسه در مناطق غرب و جنوب تهران ارائه کرد و افزود: گروه جهادی قاسم با کمک خیرین توانسته هنرستان دخترانه شهید حسین زاده واقع در شهریار، دبیرستان دخترانه عدالت واقع در شهرک آپادانا و دبستان پسرانه شهید چمران واقع در شهرری را بازسازی کند.

در ادامه مراسم داداندیش رییس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب، ضمن تشکر از گروه جهادی قاسم و خیرین بانی به اهمیت آموزش کار تیمی در دانشجویان و مهارت آموزی در کنار درس تئوری دانشگاهی اشاره کرد و در ادامه گفت: دانشجویان باید با جنبه‌های کاربردی و عملی دروس خود را در اجتماع آشنا شوند و هم زمان با تحصیل در راستای علوم و دانشی که فرا می‌گیرند و در فعالیت‌های اجتماعی مشارکت کنند.

وی ادامه داد: از گروه جهادی قاسم استدعا دارم تجارب خود را در اختیار مدیران دانشگاه قرار دهند تا جریان تیم سازی‌ها برای رفع مشکلات اجتماع به صورت قوی‌تر ادامه داشته باشد.

داداندیش در ادامه نسبت به تشکیل تیمی از اساتید و دانشجویان رشته‌های جامعه شناسی و روانشناسی در کنار گروه جهادی قاسم اعلام آمادگی کرد و این امر را از وظایف شهروندی خود و سایرین برشمرد. در پایان از  سرپرست گروه جهادی قاسم، رییس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و نماینده گروه خیرین مهر آسمان با اهداء لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1159018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =