بیرو می‌تواند مخاطب را جذب سینما کند/ جای خالی عنصر زبان و زمان در فیلم

نویسنده و کارگردان سینما گفت: فیلم بیرو مولفه های خوبی دارد برای اینکه بتواند مخاطب را جذب سینما کند. 

حسین ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فیلم بیرو اولین فیلم اکران شده در جشنواره فیلم فجر بیان کرد:  بیرو یک فیلم بیوگرافی است. درباره زندگی علیرضا بیرانوند همه ما میدانیم که ایشان شخصیتی ملی و جهانی است.

بیشتر بخوانید:

روز اول چهلمین جشنواره فیلم فجر/ اعتراض به نحوه برگزاری نشست‌های خبری

درد دل‌های بازیگر نقش بیرانوند در فیلم بیرو / می‌خواهم در سینما بمانم

کارگردان مستند فصل بادهای گرم افزود؛ با زاویه نگاه کارگردان که مرتضی عباس میرزایی هست سوژه روایت شده است. فیلم مولفه های خوبی دارد برای اینکه بتواند مخاطب را جذب سینما کند.

وی  گفت: سعی شده است در انتخاب بازیگر از افراد کم‌تر شناخته شده و حتی بازی‌اولی استفاده شود. انتخاب بازیگر در شخصیت خود بیرو بسیار خوب بود اما با توجه به اینکه او بازی اولش است خیلی از ریزه‌کاری‌های بازیگری را بلد نیست .تیم سازنده سعی کرده به اتفاقی که باید بیفتد نزدیک باشد.

ریگی درباره استفاده از زبان در فیلم بیرو اظهار کرد: بعنوان فیلمساز بلوچ که سال پیش فیلم لیپا را ساختم سعی کردم بحث زبان را رعایت کنم اما میدانم خیلی سخت است که بتوان آیتم زبان را رعایت کرد و باید روی این قسمت بیشتر کار می‌شد.

وی در پاسخ به اینکه چرا عنصر زمان در فیلم بیرو به خوبی نشان داده نشده بود، گفت: در سینما زمان بسیار مهم است و در فیلم سعی شده بود زمستان و بهاری را به تصویر بکشد؛ اما خیلی موفق نبود. شاید بخاطر شرایط تولید است. اما می‌توانست به بحث زمان خیلی بیشتر پرداخت شود.

کارگردان و نویسنده سینما درباره اینکه نمره شما به فیلم چند است، بیان کرد: بعنوان فیلمساز به فیلم نمره ۱۵ می‌دهم. 

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1128031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =