صداپیشگان مهمونی ایرج طهماسب را بشناسید + تصاویر

سریال مهمونی به کارگردانی ایرج طهماسب، داستان خانه ی جدید آقای طهماسب است که همسایه ی سالن عروسی پر ماجرایی شده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، جدیدترین ساخته ایرج طهماسب با نام مهمونی و با حضور عروسک های جدید پخش شد. عروسک های برنامه مهمونی ایرج طماسب، متفاوت از برنامه کلاه قرمزی هستند و سهیل مستجابیان و هوتن شکیبا به عنوان صدا پیشه در این برنامه فعالیت دارند.

ویولن نوازی حامد آهنگی در جوکر / سوتی محمدرضا علیمردانی + فیلم

در برنامه مهمونی ایرج طهماسب، خبری از کلاه قرمزی و فامیل دور نیست. این بار عروسک های جدیدی با نام های خوشگل بابا، قیمه، کته، شاباش، دی جی و دوست خوشگل بابا حضور دارند.

از جمله صداپیشگان مهمونی ایرج طهماسب هوتن شکیبا، سهیل مستجابیان، نازنین شعبانی، امیر ادیب، کاظم سیاحی و الی امامی هستند.

هر قسمت از برنامه مهمونی با تهیه کنندگی حسن خدادای، در لوکیشن های مختلفی اجرا شده و مهمان های برنامه چهره های سرشناش هستند. اولین مهمان برنامه مهمونی ایرج طهماسب، پریناز ایزد یار بود که به تازگی با سریال جیران می درخشد.

داستان برنامه مهمونی ایرج طهماسب به این شکل است آقای طهماسب به خانه جدیدی رفته که یک سالن عروسی در نزدیکی منزل او قرار دارد و شخصیت های عروسکی کارکنان این سالن عروسی هستند.

کارگردانی، نویسندگی و اجرای برنامه مهمونی به عهده ایرج طهماسب است. روزهای پخش برنامه مهمونی در نوروز ۱۴۰۱، سه شنبه ها و پنجشنبه ها و بعد از نوروز، روزهای پنجشنبه از نماوا و روبیکا می باشد.

مهمونی

هوتن شکیبا، ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ در تهران متولد شد و در سنندج بزرگ شد. او کارشناس کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و کارشناس ارشد بازیگری از دانشگاه هنر است. از کارهای او می‌توان به بازی در فیلم‌های سینمایی طبقه حساس، هلن، شبی که ماه کامل شد، ابلق و مجموعهٔ تلویزیونی لیسانسه‌ها اشاره کرد. وی همچنین صداپیشگی دو عروسک دیبی و خونه بغلی را برای مجموعه‌های کلاه قرمزی و عروسک «بچه» و «شاباش» را برای مجموعه در کارنامه دارد.

مهمونی

نازنین شعبانی صداپیشه و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

او دوره‌های بازیگری مؤسسه فرهنگی هنری «اینجا میان شهر» با مدیریت پانته‌آ پناهی‌ها و صابر ابر را گذرانده است.

نازنین شعبانی در مجموعه نمایش خانگی «مهمونی» صداپیشگی کاراکتر «کتی» را برعهده دارد.

مهمونی

امیر ادیب بازیگر و صداپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون، در برنامه مهمونی به عنوان صداپیشه حضور داشته است.

مهمونی

 بهادر مالکی متولد ۸ اسفند ۱۳۶۱ در تهران، صداپیشه و عروسک گردان است.

صدای بهادر مالکی بسیار مشهور تر از چهره اش است، او صدا پیشه فامیل دور است، وی فارغ‌ التحصیل رشته نمایش عروسکی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است فعالیت در تلویزیون را به عنوان صداپیشه، در برنامه «خانم حنا» آغاز کرد.

مهمونی

الی امامی بازیگر و صداپیشه ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون، به عنوان صداپیشه در برنامه مهمونی حضور داشته است.

مهمونی

کاظم سیاحی (زاده ۱۳ شهریور ۱۳۵۷ در محلات) صداپیشه، عروسک‌گردان، بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. او صداپیشهٔ شخصیت جیگر در مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی است. او همچنین در فیلم سینمایی شهر موش‌های ۲ صداپیشگی دو شخصیت را برعهده داشته‌است. وی در سریال مهمونی نیز صدا پیشه (پشه)ست. سیاحی با بازی در سریال لیسانسه‌ها و فوق لیسانسه‌ها به کارگردانی سروش صحت قدم تازه ای در بازیگری برای خود برداشت، او همچنین در سریال نمایش خانگی کرگدن در نقش مارک ایفای نقش کرد. آخرین کار سینمایی سیاحی فیلم جهان با من برقص است. از نکات جالب درباره این هنرمند، شباهت نسبتاً زیاد وی با آلخاندرو خودوروفسکی، هنرمندِ روان‌درمانگر، می باشد.

مهمونی

سهیل مستجابیان در29 اردیبهشت ۱۳۶۱ در شیراز متولد شدو تنها یک خواهر دارد که در کالیفرنیا دندانپزشک است، او عمده سال‌های کودکی و نوجوانیش را در خارج از کشور سپری‌ کرده‌است. مستجابیان فارغ التحصیل لیسانس رشته متالوژی است اما شغل اصلی‌اش دکوراسیون داخلی است.

وی از سال ۱۳۸۰ زمانی که ۱۹ ساله بود با دوستانش در شیراز گروه هنری میتوس را که پایه‌اش تئاتر بود راه اندازی کردند، اما عمده شهرت‌اش با اجرای دابسمش شکل گرفت. مستجابیان بازیگری در سینما را برای اولین بار در فیلم سینمایی بی‌حسی موضعی به کارگردانی حسین مهکام در سال ۱۳۹۷ تجربه کرد.

سهیل مستجابیان سال ۱۳۸۴ با نمایشی به نام اتوپیای مشکوک جایزۀ اول بازیگری تئاتر استان فارس را دریافت کرد. سال ۱۳۸۷ نیز برای بازی در تئاتر بگرد تا بگردم در جشنوارۀ دانشجویی، جایزۀ دوم بازیگریِ کشور به‌صورت مشترک به او و نوید محمدزاده تعلق گرفت و جایزۀ اول بازیگریِ نیز به هوتن شکیبا اهدا شد.

صدا پیشه کلاغ در مهمونی

محمد شعبان پور یکی از بازیگران کمدی است که در سال 1360 در شهر رودبار متولد شده است. این بازیگر فعالیت بازیگری خود را از سال 1380 شروع کرده است همچنین این بازیگر که پیشتر در سریال روزی روزگاری مریخ با شخصیتی به نام (سروان دموچی) ایفای نقش کرده بود و مدتی نیز در نمایشی به نام (معرکه) و سلام تهران به عنوان هنرمند و بازیگر حضور داشت. محمد شعبان پور با صدای خش دار و گرفته ی خاصی صدای نوک خراب (کلاغ) را در آورده که همین موضوع سبب جذابیت بیشتر شخصیت کلاغ در این برنامه شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1135631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 8
    • نظرات در صف انتشار: 1
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      20 4
      سلام ممنون که صداپیشه ها را پخش کردید
    • امیر مقاره IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
      22 6
      سلام ممنون که صداپیشه ها را پخش کردید
    • reza IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
      18 5
      کاراکتر مگس و قیمه خیلی مزه ان. ولی بقیه شخصیتها جذابن
    • آیدا IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      15 1
      به نظر من صدا دی جی و بچه عالییی
    • Majid roohbakhsh FR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      9 3
      بسیار عالی هم دارای طنز موقعیت و هم بهترین نویسندگی در دیالوگهای عروسکها واقعا تیم حرفه ای و قوی پشت این برنامه است.احتمالا جا داره کشورهای دیگه هم طالب خرید و پخش این برنامه باشند
    • محسن مجیدی IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      5 0
      واقعا خسته نباشید آقای طهماسب عزیز ان شاالله سایتون سالهای سال بالای سر مردم مملکتتون بمونه و برامون برنامه های جذاب و دوست داشتنی مثل این برنامه بسازید.ممنون که صدا پیشگان رو معرفی کردید همشون عالی هستند خدا قوت دمتون گرم که دل مردمو شاد میکنید.
    • ناشناس IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      5 1
      حقیقتا دوس دارم دیجی آدمو یاد رحمان و رحیم پایتخت می اندازه، پشه هم یاد حماسه دارن شاون به شخصه بچه رو از کلاه قرمزی بیشتر دوس دارم
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
      0 3
      صداپیشگان کلاغ و دختر جدیده رو هم بگید لطفا