امکان استخدام سربازان نخبه در ارتش

سیاری گفت: بستر کار برای استخدام و جذب نخبگان کشوری در ارتش و نیروهای مسلح فراهم است و هر کدام از این عزیزان که بخواهند می‌توانند در نیروهای مسلح فعالیت کنند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در مراسم افتتاحیه هشتمین دوره رزم مقدماتی نخبگان وظیفه کشوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای نخبگان وظیفه کشوری برنامه ویژه ای را پیش‌بینی کرده است.

بیشتر بخوانید

سربازان وظیفه که غیبت سنواتی ندارند یک ماه مرخصی تشویقی می‌گیرند

وی افزود: دوره‌های آموزشی پیش از این هشت هفته بود که بعد از بازنگری در مفاد آموزشی به سه هفته تقلیل یافته و موارد با اهمیت و ضروری تر در دستور کار قرار گرفت.


امیر دریادار سیاری ادامه داد: نخبگان وظیفه کشوری در این دوره با نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی و سلاح‌ها و تجهیزات و رزم انفرادی آشنا می‌شوند و نسبت به توانمندی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران آگاهی می‌یابند.


وی افزود: استعدادهای برتر در این دوره‌ها نسبت به برنامه‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی آشنا می‌شوند و در درون نیروها برخی پروژه‌های تحقیقاتی نیز به این عزیزان واگذار می‌شود تا برآیند تلاش نخبگان، کمکی در راستای ارتقای سطح نیروهای مسلح باشد.


امیر دریادار سیاری گفت: نخبگان وظیفه در کنار عزیزان جهادگر مشغول امور تحقیقاتی می‌شوند، نه فقط در حوزه نیازمندی‌های ارتش بلکه نسبت به تامین نیازمندی‌های نیروهای مسلح در حوزه جنگ‌های نوین و نبردهای آینده اقدام و کمک خواهند کرد و مهم‌ترین فعالیت‌شان تلاش در راستای ارتقای سطح فناوری است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: بستر کار برای استخدام و جذب نخبگان کشوری در ارتش و نیروهای مسلح فراهم است و هر کدام از این عزیزان که بخواهند می‌توانند در نیروهای مسلح فعالیت کنند. کما اینکه در دوره‌های قبل نیز نخبگان و استعدادهای درخشان در ارتش استخدام شدند و در حال حاضر نیز در بخش‌های تحقیقاتی مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام

کد خبر: 1139508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =