مسئولان تلویزیون دغدغه کودک ندارند / بچه‌ها نیازمند خوراک خوب

مجری کودک و نوجوان گفت: ما در زمینه برنامه‌های کودک نیازمند یک فکر اساسی هستیم، چرا که بچه‌ها به یک خوراک خوب نیاز دارند.

آزاده آل ایوب مجری کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره علت ضعف برنامه‌های کودک در سینما و تلویزیون اظهار کرد: این مسئله بسیار مهم است که کودکان دغدغه شوند و بچه‌ها محور توجه مسئولان قرار بگیرند، اما در حال حاضر چنین چیزی را شاهد نیستیم.

وی ادامه داد: بچه ها بسیار حائز اهمیتند چون آینده‌ساز هستند و قرار است که روزی کل کشور را به آنها بسپاریم و مهم است که اتاق فکرهایی با حضور بزرگان این عرصه تشکیل دهیم، انسان‌هایی که تجربه‌مند و دغدغه‌مند هستند و در این زمینه مویی سفید کرده و عمرشان را پای کودکان گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

قهر بچه‌ها با تلویزیون / چرا مسئولان به برنامه‌های کودک اهمیت نمی‌دهند؟

خاله نرگس افزود: مسئولان باید به یک نکته توجه داشته باشند و آن اینکه این افراد نیز نمی‌توانند که بدون هیچ پشتوانه‌ای در این زمینه وقت بگذارند و نیاز است که روی آنها نیز سرمایه‌گذاری انجام شود، چرا که وقتی از آنها بخواهیم، طرح‌ها، ایده‌ها، افکار و تجربیات خود را در اختیار بگذارند باید در ازای این مسئله از آنان حمایت مالی صورت بگیرد، در غیر این صورت آنها بی‌رغبت می‌شوند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم جذابیت برنامه‌ها را برای کودکان افزایش دهیم نیاز به بودجه بیشتر و دلگرمی داریم و نیاز به دعوت از آدم‌‍هایی داریم که در این حوزه کاربلد باشند.

مجری کودک و نوجوان با بیان اینکه ما در حال حاضر صنفی به نام صنف کودک نداریم گفت: البته در این زمینه و من و امثال من هم مقصر هستیم. ما در زمینه برنامه‌های کودک نیازمند یک فکر اساسی هستیم، چرا که بچه‌ها به یک خوراک خوب نیاز دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =