۵۰۰ کیلوگرم شیشه توسط گمرک کشف شد

معاون حقوقی و نظارت گمرک از کشف ۵۰۰ کیلوگرم مخدر شیشه توسط گمرک در مرزهای شرقی خبر داد و گفت: این محموله که ششمین محموله بزرگ مکشوفه مواد مخدر توسط گمرک در سال جاری است امروز توسط همکاران گمرک در مرز ماهیرود کشف شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، فریده زبیدی، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری پنج محموله بزرگ مواد مخدر کشف شده است، اظهار کرد: این محموله‌ها عمدتا محموله‌های شیشه و از مبدا کشور افغانستان بودند که توسط گمرک کشف شد، با کشف امروز تعداد آن به ۶ کشف بزرگ رسید. این محموله‌ها  ۵۸۰ کیلوگرمی، ۱۵۳ کیلوگرمی، ۴۰۰ کیلوگرمی، ۶۱ کیلوگرمی و ۱۱۱۸  کیلوگرمی مواد مخدر بودند و با کشف محموله ۵۰۰ کیلوگرمی شیشه در روز جاری، ششمین محموله بزرگ توسط گمرک شناسایی و کشف شد.

بیشتر بخوانید:

۱۱ قاچاقچی مواد مخدر در فرودگاه امام خمینی (ره) دستگیر شدند

وی  افزود: گزارش‌های دریافتی از گمرک ماهیرود در خراسان جنوبی، حاکی از آن است که مربی سگ‌های موادیاب این گمرک، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در حین انجام وظیفه و هنگام کنترل و بازرسی یک دستگاه کامیون تانکر سفید رنگ، به رانندگی تبعه افغانستان  با در نظر گرفتن شاخص‌های خطر و استفاده بهینه از سگ مواد یاب موفق به کشف جاسازی حرفه ای ۵۰۰ بسته مخدر  شیشه به وزن ۵۰۰ کیلوگرم  از این کامیون  شد. 

در این کشف حرفه ای و بسیار ظریف، قاچاقچیان تعداد ۵۰۰ بسته حاوی ماده مخدر شیشه  را در فضاهای ذیل تانکر قرار داده بودند که با استفاده از دستگاه برش، جوش کاری و سنگ فرز، قسمت های زیرین تانکر برش زده شده و جاسازی حرفه ای نمایان و کشف  شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1152775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =