واکنش تند خطیر به صحبت‌های سرمربی استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اصلا من شاگرد آخر هستم. حاضرم به خاطر استقلال ناسزا و کنایه بشنوم. جنگ مدیرعامل و مربی برای رسانه‌ها جذاب است اما از رسانه‌ها می‌خواهم نگاهی هم به هواداران میلیونی استقلال بیندازند؛ چون آنها از این دعواها حرص می‌خورند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال در حاشیه جلسه فیرپلی مالی که امروز (سه‌شنبه) در وزارت ورزش برگزار شد، اظهار داشت: باید از وزیر ورزش تشکر کنم که چنین جلسه‌ای را برگزار کرد. وی بالغ بر ۶،۷ جلسه مستمر با مدیران باشگاه‌ها و همین‌طور مدیران فدراسیون فوتبال و تمام ارکان مرتبط در خصوص مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها داشت. این مسئله حساسیت موضوع را بالا برد و کمک کرد به حل شدن مشکلات.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس اگر به همه تیم‌ها ۶ گل بزند، استقلال با بردهای یک-هیچ هم قهرمان می‌شود

وی افزود: ما ۵ آیتم برای کسب مجوز حرفه‌ای داریم که همه آنها به جز آیتم حقوقی حل شده است. ان‌شاءالله بحث مالکیت مشترک در جلسه امروز حل شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره صحبت‌های اخیر جواد نکونام عنوان کرد: اصلا من شاگرد آخر هستم. من حاضرم به خاطر استقلال ناسزا و کنایه بشنوم. درست است جنگ مدیرعامل و مربی برای رسانه‌ها جذاب باشد اما از رسانه‌ها می‌خواهم نگاهی هم به هواداران میلیونی استقلال بیندازند؛ چون آنها از این دعواها حرص می‌خورند.

خطیر خاطرنشان کرد: این مسائل هیچ عایدی برای فوتبال ندارد. همه تقصیرها و هر اتفاقی رخ داده گردن من است و من مقصر هستم. اگر اتفاق بدی رخ دهد هیچ کسی به جز من در باشگاه استقلال مقصر نیست اما ما صدر جدول هستیم و عده‌ای تلاش می‌کنند ما را از صدر جدول دور کنند.

وی همچنین در خصوص تعداد شکایت‌هایی که از باشگاه استقلال شده، گفت: ما حدود ۱۰ پرونده باز داشتیم. برای حل این پرونده‌ها یا باید قبل از ۳۱ مارس تسویه می‌کردیم یا پرداخت بدهی را به تعلیق انداخت یا یک دلیل منطقی در کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال ارائه کنیم.

وی گفت: دادگاه cas ساپینتو امروز ساعت ۱۱ است. علاوه بر آن پرونده‌های آمانو،، دستیاران ساپینتو و سلیوا و باشگاه سانتاکلارا را نیز داریم. من باید از محبت سیلوا تشکر کنم چون می‌توانست در خانه‌اش بنشیند و ۹۰۰ هزار طلبش را از استقلال بگیرد. ما طی فرایندی توانستیم سیلوا را به ایران بیاوریم. او یک سال و نیم برای استقلال به صورت رایگان بازی خواهد کرد. مشابه این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: در خصوص شکایت آمانوف، این پرونده را به cas بردیم. او با باشگاه اماراتی قرارداد بسته و ما از cas خواستیم مبلغ قراردادش با باشگاه اماراتی را از مبلغ طلبش از استقلال کسر کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =