سحر قریشی را بیشتر بشناسید

سحر قریشی بازیگر جوان ایرانی است که در تهران به دنیا آمده که پس از بازی در فیلم دلنوازان معروف شد. سحر قریشی در سینمای نقش های مهمی ایفا کرده و سحر قریشی در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران است. سحر قریشی در یک خانواده ی کم جمعیت متولد شد، مادر ایشان ندا افشار نام دارد و پدرش در آمریکا زندگی می کند. او تنها یک برادر به نام سپهر دارد که رابطه آنها با یکدیگر خیلی خوب و عاطفی است. برادر سحر قریشی به عنوان عکاس و خبرنگار فعالیت می کند و مدتی در سوریه حضور داشت و علاقه‌ ای به بازیگری ندارد.

بیشتر بخوانید:

ماجرای ازدواج سحر قریشی و تتلو به کجا رسید؟

سحر در حال حاضر با مادرش (ندا افشار) و برادرش (سپهر قریشی) زندگی می کند. او در دوران دبیرستان ترک تحصیل کرده و با معرفی یکی از آشنایان خود وارد عرصه بازیگری شد.

ازدواج سحر قریشی

سحر قریشی سال ۱۳۸۳ و در ۱۷ سالگی با شخصی بنام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این زندگی در سال ۸۸ به طلاق ختم شد. همسر سابق خانم بازیگر علت طلاقش را تغییر رفتار پس از مشهور شدن او در سریال دلنوازان عنوان نمود.

این بازیگر در سال ۱۳۹۳ با بازی در کنار امید علومی در فیلم «دریا کنار» با این خواننده آشنا شد و مدتی پس از آشنایی در یک گفتگوی اینترنتی خبر مَحرم شدن خود با امید علومی خواننده پاپ را برای آشنایی بیشتر رسانه ای کرد اما در نهایت چند ماه بعد منکر هرگونه رابطه قبلی خود شد.

در سال ۱۳۹۶ نیز زمزمه ای از ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی فوتبالیست به گوش رسید و حتی عکس هایی نیز از این دو چهره مشهور در فضای مجازی منتشر شد اما این خبر مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی تکذیب شد.

به تازگی نیز شایعات زیادی در مورد ازدواج سحر قریشی و یکی از خواننده های خارج از کشور در رسانه های مجازی به گوش می رسد اما در حال حاضر وی به طور رسمی هیچ خبری از ازدواج خود منتشر نکرده است.

این بازیگر روی زیبایی و ظاهر خود بسیار حساس بوده و از اینکه برای زیبایی و آراستگی اش زمان صرف نماید، بسیار لذت می برد. 

سحر قریشی مدتی است برند لباسی به اسم کمد را ثبت کرده و تمام طرح‌ ها و لباس‌ ها آماده ارائه هستند. او عاشق کتاب‌ های روانشناسی بوده و سه سال دوره خودشناسی و اسطوره‌ شناسی گذرانده است. همچنین به فوتبال علاقه داشته و طرفدار پر و پا قرص استقلال می باشد.

ورود سحر قریشی به عرصه هنر

سحر قریشی از دوران کودکی به بازیگری علاقمند بود اما اولین بار سال ۱۳۸۸ در ۲۰ سالگی با معرفی یکی از آشنایان همسر سابقش در تست بازیگری حاضر شد و بعد از قبولی ، در فیلم «لج و لجبازی» در نقش سایه کنار امیر جعفری و سارا خوئینی ها ایفای نقش نمود.

دردسر بزرگ دومین کار سینمایی سحر قریشی بود، فیلمی به کارگردانی مهدی گلستانه و نویسندگی قربان محمدپور که در سال ۱۳۸۹ تولید شد.

آغاز بازی سحر قریشی در تلویزیون

سحر قریشی با معرفی همبازی اش سیاوش خیرابی در فیلم لج و لجبازی به حسین سهیلی زاده کارگردان سریال «دلنوازان» برای نقش یلدا معرفی شد و در اولین تجربه تلویزیونی خود به شهرت فراوانی دست یافت.

این هنرمند دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال ۱۳۸۹ روی آنتن شبکه تهران داشت.

سحر قریشی در دلنوازان

دلنوازان مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده است که در آن بازیگرانی از جمله شاهرخ استخری، فریبا کوثری، سیاوش خیرابی، پرویز فلاحی پور، فریده صابری و سحر قریشی ایفای نقش نموده اند. 

در سریال دلنوازان سحر قریشی نقش یلدا را ایفا نمود که با دروغ و فریب وارد زندگی بهزاد (شاهرخ استخری) شد و....

انتهای پیام/

کد خبر: 1132871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =