ماجرای کناره‌گیری بهرنگ توفیقی از سریال بی‌همگان / درگذشت زهره فکورصبور ما را متاثر کرد اما ادامه دادیم

بازیگر سریال بی همگان گفت: اتفاقی که برای این سریال افتاد و درگذشت خانم فکور صبور ما را متاثر کرد اما پذیرفتن ادامه نقش مهشید توسط کمند امیرسلیمانی باعث شد مشکل جدی در کار نداشته باشیم.

کاظم هژیرآزاد بازیگر سریال بی همگان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فیلم بی همگان و بازی در این سریال اظهار کرد: در ابتدا خلاصه‌ای از سریال را برایم تعریف کردند و من هم از آن خوشم آمد و از آنجایی که قبلا با مهران مهام تهیه‌کننده و بهرنگ توفیقی کارگردان سریال کار کرده بودم و با آنها آشنایی کافی داشتم به همین دلیل بازی در این سریال را پذیرفتم.

وی با بیان اینکه متن‌ فیلمنامه به تدریج به دستمان می‌رسید، گفت: هر چه می‌گذشت جذابیت فیلمنامه برایم بیشتر می‌شد و در مجموع من از این سریال راضی بودم و خدا را شکر تا به الان نیز نتیجه بدی نداشته است و توانسته با مخاطب ارتباط برقرار کند.

بازیگر سریال بی همگان در ادامه درباره کار با دو کارگردان در این سریال گفت: من پیش از این با اصغر هاشمی در فیلم گروگان و یک مشت پر عقاب کار کرده بودم و با کار او آشنایی کافی داشتم به همین دلیل برایم دشوار نبود.

کاظم هژیرآزاد

هژیر آزاد افزود: البته باید بگویم که من خود نیز از رفتن بهرنگ توفیقی و آمدن اصغر هاشمی تعجب کردم اما بعدها متوجه شدم که بهرنگ توفیقی از ابتدا قرار بر این داشته که مدتی به عنوان کارگردان در این فیلم کار کند و اگر کارگردان مناسبی برای سریال پیدا شد به سر کار اصلی خود بازگردد چرا که کاری را در شبکه نمایش خانگی در دست تولید داشت و همین اتفاق هم افتاد.

وی در پاسخ با این سوال که کار با دو کارگردان برای شما دوگانگی ایجاد نکرد، گفت: در واقع، هر دو کارگردان تبحر و توانایی زیادی در انجام کارهای خود دارند و هر دو نیز به خوبی از پس کار برآمدند، به همین دلیل همه چیز خوب پیش رفت و کار یکدست از آب درآمد.

هژیر آزاد در پایان خاطرنشان کرد: اتفاقی که برای این سریال افتاد و درگذشت خانم فکور صبور ما را متاثر کرد اما پذیرفتن ادامه نقش مهشید توسط کمند امیرسلیمانی باعث شد مشکل جدی در کار نداشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، سریال «بی‌همگان» سریالی عاشقانه اجتماعی است.  این سریال به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهران مهام، در ژانر اجتماعی بوده و با قلم سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پور به نگارش درآمده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1159159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =