چمران: کشته‌سازی‌های جدید، هدف ضدانقلاب از فراخوان‌های متعدد/ دولت به‌جای از دست‌دادن فضای مجازی، در آن فعال باشد

رئیس شورای شهر تهران گفت: هدف از انتشار فراخوان‌های متعدد توسط ضدانقلاب گسترش تنفر در جامعه ایرانی، ایجاد سوژه‌ها و کشته‌سازی‌های جدید است. 

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز پیرامون حوادث اخیر کشور اظهار کرد: در اصل دشمنان و اربابان آن‌ها پیش از این می‌دانستند که با این کارها به جایی نمی‌رسند و نمی‌توانند به این راحتی تعرضی به جمهوری اسلامی داشته باشند. 

وی افزود: دشمن می‌خواهد تنفر را میان مردم تشدید کند؛ یعنی آن‌ها تنها به دنبال ایجاد دوقطبی معمولی نیستند بلکه می‌خواهند فراتر از آن، عده‌ای از مردم نسبت به عده دیگر به‌ شدت متنفر شوند و مردم به خون یکدیگر تشنه باشند. مشابه آن‌چه در سوریه انجام دادند.

چمران بیان کرد: ضرب و شتم، فحش رکیک و بروز شنیع‌ترین رفتارها نیز به منظور ایجاد همان تنفر است که البته به همین دلیل پلیس در قضایای اخیر سعی کرد مسلح نباشد تا دشمن که هدف‌اش کشته‌سازی بود به نتیجه دل‌خواه خود نرسد. 

رئیس شورای شهر تهران معتقد است که تنفر برای جامعه ما به شدت مضر است، مردم را دو دسته می‌کند و یک‌پارچگی و همدلی مردم را از بین می‌برد؛ این می‌تواند آغاز فروپاشی را بنیان‌ بگذارد.

او خاطرنشان کرد: هدف از انتشار فراخوان‌های متعدد و پی در پی توسط ضدانقلاب نیز گسترش تنفر در جامعه ایرانی، ایجاد سوژه‌ها و کشته‌سازی‌های جدید است. 

مهدی چمران در توصیه‌ای به دولت‌مردان تاکید کرد: دولت‌مردان باید برای پایان دادن به این ماجرا فکر کنند و به یک کار اکتفا نکنند بلکه به صد کار در حوزه‌های مختلف نیاز است. مهم‌ترین اقدام آن است که برعکس آن که امروز فضای مجازی را از دست داده‌ایم، همه در این فضا فعال شوند. ریشه‌ اصلی اتفاقات اخیر فراتر از مباحث اقتصادی است و بیشتر عوامل اجتماعی در آن دخیل است. 
انتهای پیام/

کد خبر: 1162555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =