وزارت نفت و ارشاد برای تولید آثار سینمایی تفاهم نامه امضا کردند

وزیر نفت با حضور در پردیس ملت برای تماشای فیلم سینمایی گل‌های باوارده از امضای تفاهم نامه ای با وزارت ارشاد و حمایت از تولید آثار سینمایی خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، جواد اوجی‌ وزیر نفت برای تماشای فیلم سینمایی «گل‌های باوارده» به پردیس سینمایی ملت آمد.

توضیحات کارگردان فیلم کاپیتان درباره انتخاب پژمان بازغی / حمزه‌ای: نمی‌دانستم که می‌توانم با کودکان کار کنم یا نه

اوجی درباره اهمیت توجه به ساخت آثاری در حوزه‌های نفت و گاز گفت: ما با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تفاهم نامه ای امضا کرده‌ایم تا آثار نمایشی در این زمینه ساخته شود و این مسیر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مستندها و آثار نمایشی مختلفی درباره جهادگران حوزه نفت و گاز ساخته شده بود، افزود: بعد از انعقاد این تفاهم‌نامه با وزیر ارشاد و بررسی های کارشناسی دوستان ما در وزارتخانه به این نتیجه رسیدیم که بهترین ابزار برای نمایش جهادگران حوزه نفت و گاز که مدت ها به دور از خانواده روی سکوهای نفتی و پالایشگاه ها برای تامین نفت و گاز در کشور از هیچ تلاش و کوششی دریغ ندارند، سینماست.

وزیر نفت در پایان گفت: وزارت نفت با فیلم گل‌های باوارده که قصه واقعی از تلاشگران حوزه نفت و گاز را به تصویر کشیده، حرکت را آغاز کرده‌ایم و به سینماگران و وزارت ارشاد کمک خواهیم کرد. فیلم‌نامه‌ها و قصه‌هایی که در این مسیر بتواند تلاش دوستان ما را به خوبی نشان بدهد استقبال می‌کنیم و به سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف توصیه میکنم به رونق تولیدات سینمایی کمک کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1170520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =