تمرین مرکب دریایی ایران و پاکستان برگزار شد

تمرین مرکب دریایی بین دو نیروی دریایی ارتش ایران و پاکستان، با حضور ناوگروه های نیروی دریایی دو کشور و انجام سناریوهای مختلف دریایی در آب‍های خلیج فارس و دریای عمان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تمرین مرکب دریایی بین دو نیروی دریایی ارتش ایران و پاکستان، با حضور ناوگروه‌های نیروی دریایی دو کشور و انجام سناریوهای مختلف دریایی در آب‍های خلیج فارس و دریای عمان برگزار شد.

تمرین مرکب دریایی با هدف ارتقای توان رزمی و تبادل اطلاعات و دانش نظامی بین دو نیروی دریایی ایران و پاکستان و به منظور نمایش قدرت دریایی و هم افزایی، برقراری تعامل سازنده و پویا در راستای ایجاد صلح و امنیت پایدار در منطقه، صبح امروز در آب های خلیج فارس و دریایی عمان، برگزار شد و  با موفقیت به پایان رسید.

در این تمرین دریایی یگان‌های نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن البرز و یک فروند موشک انداز به همراه یک بالگرد و همچنین یگان های شناور رزمی و پشتیبانی از نیروی دریایی پاکستان حضور داشتند.

عملیات دریایی مشترک شامل نقل و انتقالات هوایی، دریایی و انجام مشترک عملیات Passex در این تمرین مرکب دریایی با حضور یگان‍های نیروهای دریایی ایران و پاکستان، انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =