پهپاد اسرائیلی در خاک سوریه سقوط کرد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که یک فروند پهپاد متعلق به این رژیم در خاک سوریه سرنگون شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم موقت صهیونیستی شامگاه امروز سه‌شنبه از سرنگونی یک پهپاد متعلق به این رژیم خبر داد.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از ادرعی گزارش داد که این پهپاد در آنچه آن را یک فعالیت روتین می‌نامد، در داخل اراضی سوریه سرنگون شده است.

بیشتر بخوانید:

ترکیه برای همکاری با سوریه ابراز تمایل کرد

کاروان نظامی آمریکایی از سوریه به عراق منتقل شد

وی در عین حال مدعی شد که نسبت به «درز کردن اطلاعات» این پهپاد، هیچ نگرانی وجود ندارد و در این باره نیز تحقیقات آغاز شده است.

جزئیات بیشتری درباره این مسئله وجود ندارد و هنوز مشخص نیست که آیا این پهپاد توسط عامل خارجی ساقط شده یا اینکه سقوط کرده است.

این در حالی است که ارتش رژیم موقت صهیونیستی امروز  از ترس درگیری‌ با جنبش حزب‌الله در مرزهای لبنان ادعا کرد که آماده مقابله با هر پیشامدی در این منطقه است.

ارتش تل‌آویو مدعی شد: «برای مقابله با هر اقدامی که موجب خدشه‌دار شدن حاکمیت اسرائیل، انجام عملیات‌های خرابکارانه و فرار از مرزهای لبنان شود، آماده هستیم».

 سخنگوی ارتش رژیم موقت صهیونیستی طی پیامی توئیتری در این باره نوشت: «عصر دیروز، بررسی‌های ارتش ما نشان داد که افرادی در حال نزدیک شدن به حصار امنیتی از سمت مرز لبنان به سمت خاک اسرائیل بوده‌اند؛ نیروهای امنیتی ما به منطقه موردنظر فراخوانده شده و دو قطعه سلاح و حدوداً صد نارنجک دستی نیز یافته‌اند».

ادرعی در ادامه مدعی شد که به تلاششان برای مقابله با هر اقدامی در جهت نقض حاکمیت رژیم موقت صهیونیستی، انجام عملیات‌های مقاومتی و تداوم فعالیت‌ها در مرز لبنان ادامه خواهند داد.

دو هفته قبل نیز ارتش رژیم موقت صهیونیستی در واکنش به شنیده شدن صدای انفجار در مرزهای لبنان اعلام کرد، یک راکت از سمت این کشور به سوی شهرک «اشلومی» پرتاب شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1138298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =