دادزن، داستان آدمهایی که در نزدیکی ما قصه‌هایشان را فریاد می‌زنند / ورود کمدی به بطن یک زندگی معمولی

دادزن جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی در ژانر کمدی است که بازیگران مطرحی در آن حضور دارند و عباس خواجه وند کارگردانی آن را به عهده دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، شبکه نمایش خانگی در سال‌های توانسته جای خود را به خوبی در بین مردم باز کند و با تولید سریال‌های خوش رنگ و لعابی که اخیرا نیز تعدادشان افزایش یافته هر روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند.

نیوکمپ اثر جدید منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی / حضور سوپراستارهای کمدی تا چه اندازه به درخشش سریال کمک می‌کند؟

این شبکه همچنین در ژانرهای گوناگون تولید فیلم و سریال داشته و کار کمدی و طنز که مورد علاقه مردم نیز هست به یکی از ژانرهای پر مخاطب این شبکه تبدیل شده است.

دادزن، عنوان جدیدترین سریالی است که از شبکه نمایش خانگی پخش شده است. دادزن یک سریال کمدی است که بازیگران مطرحی در آن حضور دارند و نویسندگی آن توسط حسن عطارها صورت گرفته و سیامک خواجه‌وند کارگردان و تهیه‌کنندگی آن‌را نیز محمد شهبازی بر عهده داشته‌ است.

داستان سریال دادزن در مورد چیست؟

دادزن، یک داستان کمدی را روایت می کند و به زندگی یک جوان می پردازد که در جستجوی موفقیت در زندگی خود می باشد و شغل های متعددی را انتخاب کرده و هر کدام را به دلیل اینکه باب میل او نبوده است رها کرده، تا اینکه به شغل جدیدی می رسد و آن چیزی نیست جز دادزنی!!! او پس از ورود به این شغل وارد چالش ها و مشکلات جدیدی در زندگی خود می‌شود و در واقع داستان دادزن از بطن جامعه گرفته شده است و بر خلاف موج ترویج اشرافی‌گری قرار دارد.

داستان دادزن، داستان آدم‌هایی است که در نزدیکی ما قصه‌هاشان را فریاد می‌زنند…

دادزن

در معرفی این سریال آمده است: شخصیت‌های داستان دادزن نزدیکی خاصی با ما دارند هر کدام از آنها را در اطراف خود به راحتی می‌توانیم ببینیم، از نظر شخصیت‌پردازی سریال از حالت فانتزی خارج می‌شود و کمدی در بطن یک زندگی معمولی جریان پیدا می‌کند.

بهرنگ علوی، نسرین مقالو، علیرضا خمسه، امیر کربلایی‌زاده، نفیسه روشن، خاطره حاتمی، رضا فیاضی، علیرام نورایی، محمدرضا رهبری، مریم قجر، بهنوش بختیاری از بازیگران سریال دادزن هستند.

این سریال قرار است که در ۱۰ قسمت این مجموعه نیز به اتمام رسد و البته هنوز مشخص نیست که این تعداد در تدوین نهایی کم یا زیاد خواهد شد یا خیر.

درباره کارگردان

مجموعه دادزن اولین تجربه حضور سیامک خواجه‌وند در شبکه نمایش خانگی نیز می باشد او که پیش از این نیز سریال و فیلم های متعددی را با موضوعات مناسبتی به تولید رسانده بود این بار ترجیح داده است که دیگر شانس خود را در شبکه نمایش خانگی امتحان نماید. البته خواجه وند فیلم و سریال‌های متعددی را نیز با عنوان کمدی کارگردانی کرده است که دادزن تنها اولین تجربه ساخت ژانر کمدی او نیست و پیش از این نیز فیلم‌هایی با موضوع ملودارم و عاشقانه و همچنین کمدی را کارگردانی کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =