محرمانه سریالی با ژانر امنیتی معمایی جنایی / قصه‌ای که پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشور در حوزه پزشکی را روایت می‌کند

«محرمانه» محصول سریالی در ژانر اجتماعی، درام و خانوادگی است که پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی و ساخت واکسن کرونا را روایت می‌کند که با کارشکنی‌هایی برای جلوگیری از دست‌یابی ایران به این موفقیت بزرگ مواجه می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، تماشای فیلم و سریال همیشه جذابیت داشته و از دیرباز جزو تفریحات و سرگرمی‌های بسیاری از مردم به شمار می‌رفته است. حال اگر فیلم و سریالی در ژانر جنایی که یکی از هیجان‌انگیزترین و پرشورترین ژانرهای اصلی سینما و تلویزیون است هم ساخته شود که دیگر جای خود را دارد.

بیشتر بخوانید:

کنایه‌های سریال پدر خوانده به تقلب بهاره افشاری در بازی مافیا + فیلم

شبکه سه سیما در جدیدترین اثر تولیدی خود سریال «محرمانه» را روی آنتن برده است که محصول سال ۱۴۰۱ بوده و در ژانر اجتماعی، درام و خانوادگی ساخته شده است وپیشرفت‌های علمی دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی و ساخت واکسن کرونا را روایت می‌کند که با کارشکنی‌هایی برای جلوگیری از دست‌یابی ایران به این موفقیت بزرگ مواجه می‌شود.

این سریال به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‌کنندگی سیدرامین موسوی ملکی در ۲۹ قسمت تولید شده و از شبکه سه سیما در حال پخش است.

داستان سریال محرمانه

سریال «محرمانه» درباره‌ چند نخبه ایرانی است که راهی آفریقا می‌شوند و در این سفر اتفاقاتی برای آن‌ها رخ می‌دهد.

این مجموعه محصول مشترک صداوسیما و موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی است و در چندین کشور اروپایی و آفریقایی فیلمبرداری شده و علاوه بر بازیگران ایرانی، هنرمندانی از ترکیه و هلند نیز در آن به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

سریال محرمانه

لاله اسکندری، رویا میرعلمی، علی‌رام نورایی، آرش آصفی، نسیم ادبی، فرهاد قائمیان، سولماز حصاری، مجید مظفری، جعفر دهقان، فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمحمد زند، فریبا متخصص، رضا توکلی و سیدمهرداد ضیایی در سریال محرمانه نقش‌آفرینی می‌کنند.

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه سه سیما، زمان پخش سریال محرمانه از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۰:۳۰ است.

کارگردان سریال محرمانه

محمود معظمی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی ادبیات نمایشی است و کارگردانی را با ساخت مجموعه‌های تلویزیونی آغاز کرده است.

معظمی سال ۱۳۸۷ مجموعه سرشاخ را ساخت و پس از آن، کارگردانی سریال تکیه بر باد را برعهده گرفت.

شهرت محمود معظمی برای کارگردانی قسمت‌های متعدد مجموعه پر مخاطب «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» است.

سریال‌های تمام رخ (۱۴۰۱)، بوی باران (۱۳۹۶)، سریال پیکسل (۱۳۹۵)، فیلم نازلی (۱۳۹۵)، فیلم بعد از غبار (۱۳۹۲)، فیلم رویای کبود (۱۳۹۰)، فیلم کارد و پنیر (۱۳۸۸) و سریال فاخته از دیگر آثار کارنامه هنری محمود معظمی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1200494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =