صدا و سیما برای تمامی سلیقه‌ها محتوا تولید نمی‌کند / قهر مخاطبان با تلویزیون

بازیگر فیلم اخراجی‌ها گفت: متاسفانه برنامه‌سازان ما در تلویزیون برای تمامی ادیان، اقوام، قشرها و گروه ها محتوا تولید نمی کنند، در نتیجه بخشی از مخاطب تلویزیون کنار گذاشته می‌شوند.

سیروس کهوری نژاد بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت این روزهای خود اظهار کرد: در حال حاضر مشغول ساختن یک مستند در رابطه با آب در بندرعباس هستم و کمتر کارهای سینمایی و تلویزیونی انجام می‌دهم.

وی در ادامه با اشاره به کم کاری این روزهای خود گفت: متاسفانه دلیل آن این است که سینما و تلویزیون نیز در ساخت فیلم کم کار شده‌اند و دیگر مانند گذشته با کارهای گسترده روبرو نیستیم.

بیشتر بخوانید:

پایان دو شبکه تلویزیونی به دلیل نداشتن مخاطب / ایران‌کالا و شما تعطیل می‌شوند

بازیگر فیلم اخراجی‌ها در پاسخ به این سوال که دلیل اصلی کاهش میزان استقبال مخاطب از تلویزیون را چه می‌دانید، گفت: دلیل اصلی آن به خود صدا و سیما برمی‌گردد، چرا که کیفیت کارهایی که پخش می‌شود چه به لحاظ موضوعی و چه به لحاظ سخت‌افزاری قابل توجیه نیستند و همین مسئله باعث استقبال مخاطبان از شبکه‌های ماهواره‌ای و خارج‌نشین می‌شود.

کهوری‌نژاد افزود: کارهایی که در تلویزیون می‌بینیم کارهایی نیستند که ارزش وقت گذاشتن برای تماشا را داشته باشند و اساسا خروجی مناسبی نداشته‌اند که بخواهند مخاطب را به خود جذب کنند.

وی اذعان کرد: ما باید بتوانیم در رقابت محتوایی با شبکه‌های خارجی قرار بگیریم اما متاسفانه هیچ کار کارشناسی انجام نداده‌ایم تا ببینیم که نحوه انتخاب مخاطب چگونه است؟ و خوراک فرهنگی و محتوای فرهنگی برای مخاطب بسازیم تا بتواند او را جذب خود کند.

وی در پایان تاکید کرد: ما نمی‌توانیم به طور کامل سلیقه مخاطب را در اختیار خود بگیریم و برای آن محتوا بسازیم، متاسفانه برنامه‌سازان ما در تلویزیون برای تمامی ادیان، اقوام، قشرها و گروه ها محتوا تولید نمی کنند، در نتیجه بخشی از مخاطب تلویزیون کنار گذاشته می‌شوند، چرا که با این اقدام ما به آنها عنوان کرده‌ایم که آنها از ما نیستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1148653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =