برکناری شهردار اراک / قاسمی به‌عنوان سرپرست انتخاب شد

شورای شهر اراک به برکناری شهردار اراک رای داده و "مجتبی قاسمی" از کارکنار شهرداری را به عنوان سرپرست انتخاب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در جلسه صحن فوق العاده شورای شهر اراک که صبح امروز و از ساعت 6 صبح و با دستورکار استیضاح علیرضا کریمی، شهردار اراک برگزار شد اعضای شورا از عملکرد و پاسخ شهردار سابق قانع نشدند و در نهایت وی را از سمت شهردار اراک برکنار کردند.

عضو شورای شهر ایلام بازداشت شد

فعالیت کریمی در کسوت شهرداری اراک با انتقادات فراوانی در جریان بارش برف و اعتراض شدید مردم از ضعف شهرداری در پاکسازی معابر در سال قبل، برخورد قهرآمیز شهردار اراک در جریان پروژه برق رسانی به بیمارستان ولیعصر(عج) و نیز فوت کودک 11 ساله در پارک شهدای گمنام انتقادات بسیاری را به دنبال داشت این درحالیست که مواردی همچون برف، پارکینگ های طبقاتی، عدم پیشرفت مناسب دره گردو و... محور سوالات شورای شهر از شهردار سابق اراک بود.

در این جلسه براساس رای گیری صورت گرفته در نهایت با 8 رای مخالف و 3 رای موافق همکاری با کریمی به عنوان شهردار اراک، وی از سمت شهرداری اراک برکنار شد و شورای شهر اراک پایان همکاری وی را اعلام کرد.

پس از این شورای شهر اراک 3 گزینه "قاسمی، بیاتیان و شالی بیگ" را به عنوان گزینه های تصدی سرپرستی اعلام و به رای گذاشت که در نهایت مجتبی قاسمی با 7 رای به عنوان سرپرست شهرداری اراک انتخاب شد.

 صحبت های شهردار اراک در جلسه فوق العاده پنجشنبه گذشته و حمله وی به رسانه ها و فعالان فضای مجازی که آنها را برخی بی هویت، وامانده و بیکار نامیده بود با انتقاد گسترده ای در فضای مجازی و رسانه ها روبه رو شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1189140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =