مرداب سریالی معمایی، جنایی از برزو نیک‌نژاد

مرداب یکی از جدیدترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی در ژانر درام و معمایی است که توسط محمد شایسته تهیه شده و برزو نیک نژاد کارگردان آن است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، تماشای سریال همواره جزو تفریحات و سرگرمی‌های مردم بوده که علاقه خاصی به آن نشان داده‌اند، در این میان سریال‌های شبکه نمایش خانگی هم بیشتر حول محور رضایت مخاطبان تولید می‌شوند، چرا که این مخاطبان هستند که با پرداخت هزینه دست به انتخاب سریال مورد علاقه خود می‌زنند. برای همین نقطه آغاز سریال‌های شبکه نمایش خانگی، می‌تواند نقش زیادی در وضعیت استقبال یا عدم استقبال از آن ایفا کند.

بیشتر بخوانید:

موافقت رئیس صداوسیما با ساخت سریال پایتخت

مرداب یکی از جدیدترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی در ژانر درام و معمایی است که توسط محمد شایسته تهیه شده و برزو نیک نژاد کارگردان آن است و ترکیب قابل‌قبولی از بازیگران ایفای نقش‌های اصلی آن را برعهده دارند.

بازیگران مرداب

یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که می‌تواند در توفیق یک سریال خانگی در زمینه جذب مخاطب نقش پر رنگی داشته باشد، بازیگران آن است، اتفاقی که پیش‌تر با سریالی همچون «پوست شیر» رخ داده بود. «مرداب»‌ حالا با ویترینی قابل قبول از بازیگران وارد میدان شده، سریالی که نقش اصلی آن را مهدی هاشمی ایفا می‌کند و در نقطه مقابل او هم بنابر تأکیدی که در تیتراژ سریال وجود دارد، مهم‌ترین کاراکتر «شکیب» است که ایفای نقش آن را امیر جعفری برعهده گرفته است. شکیب از آن نقش‌هایی است که ظرفیت بالایی برای افتادن به دام کلیشه‌ها دارد و از این منظر امیر جعفری کار دشواری در ایفای این نقش دارد. به‌خصوص که در سکانس‌هایی از همین قسمت اول، نشانه‌هایی از این کلیشه‌شدن به چشم می‌آمد.

آرش ظلی پور، الهام اخوان، الیکا ناصری، حامد کمیلی، ستاره پسیانی، شهرام حقیقت دوست، صفر محمدی، مجتبا پیرزاده، مجید پتکی، محمود نظرعلیان، مهدی هاشمی، یسنا میرتهماسب از دیگر بازیگران این سریال هستند.

مرداب

قصه مرداب

علاوه بر بازیگران، قصه نیز نقش زیادی در این زمینه دارد، کمااینکه پروژه‌های پربازیگری همچون «میدان سرخ»، «آمستردام» و اخیرا «پدرگواردیولا» باوجود ویترین رنگارنگ بازیگران خود، نتوانستند در زمینه جلب رضایت مخاطبان موفق باشند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: آدم های کوچیک رد پاشون هم کوچیکه، برای همین راحت تر پاک میشه!

برزو نیک‌نژاد

برزو نیک‌نژاد در مقطعی از کارگردانان پرکار تلویزیون بود که اوج توفیقات تلویزیونی‌اش را هم می‌توان کارگردانی مجموعه «دردسرهای عظیم» با بازی جواد عزتی دانست.

نیک‌نژاد که پیش‌تر در مجموعه «دودکش» دستیاری محمدحسین لطیفی را تجربه کرده بود، سبک و سیاق این مجموعه در طنازی را سرلوحه آثارش قرار داد و در سینما و تلویزیون با همین لحن، کمدی‌هایی را کارگردانی کرد که غالبا هم در برقراری ارتباط با مخاطب موفق بودند. «لونه زنبور» و «زاپاس» از همین جنس تجربه‌ها در مدیوم سینما بودند.

نیک‌نژاد در شبکه خانگی هم کارگرانی «ساخت ایران2» و «آفتاب‌پرست» را تجربه کرده بود و به پشتوانه این کارنامه می‌توانیم «مرداب» را یک اتفاق کاملا متفاوت در کارنامه این کارگردان بدانیم. او که پیش‌تر در فیلم سینمایی «دوزیست» اندکی از فضای کمدی‌های خود فاصله گرفته بود، حالا در سریال تازه‌اش به‌طور کامل سراغ فضایی سیاه و جنایی آمده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =