چگونه ارسال پیام در اینستاگرام را لغو کنیم؟

در این مطلب برای افرادی که با نحوه لغو پیام در اینستاگرام آشنایی ندارند، راهکاری ساده و آسان ارائه شده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، آیا تا به حال شده است که به طور تصادفی برای کسی پیام ارسال کنید که قصد نداشتید برای او پیامی ارسال شود؟ یا شاید برای کسی پیامی اشتباهی فرستاده و بعد منصرف شوید؟

بیشتر بخوانید:

اینستاگرام فیلتر شد؟

اگر تنها محدود به پیام‌های خودتان باشد، ایرادی ندارد،  اما اگر DM اینستاگرام بود، چطور؟ بله می‌توانید پیام‌های اینستاگرام را لغو کنید. در ادامه نحوه انجام این کار به طور گام به گام بیان شده است؛

۱. ابتدا روی پیامی که می‌خواهید ارسال نشود، ضربه زده و نگه دارید. دو گزینه را مشاهده خواهید کرد: کپی و عدم ارسال. روی «لغو ارسال» ضربه بزنید.

یک پیام پاپ آپ دریافت خواهید کرد که از شما می‌پرسد آیا مطمئن هستید که می‌خواهید پیام را لغو کنید. این هشدار می‌دهد که پیام برای همه افراد در چت حذف خواهد شد؛ و همچنین به شما هشدار می‌دهد که ممکن است افراد قبلا آن را دیده باشند. اگر شخصی که با او چت می‌کنید قبلا پیام را دیده باشد، لغو ارسال واقعا موثر نخواهد بود. شما می‌توانید آن را از DM آن‌ها لغو ارسال کنید، اما نمی‌توانید آن را از ذهن آن‌ها لغو ارسال کنید.

۲. روی «Unsend» در زیر پاپ آپ ضربه بزنید

یک پنجره بازشو دیگر دریافت خواهید کرد که به شما اطلاع می‌دهد پیام ارسال نشده است. ممکن است مجبور شوید یک بار دیگر پس از حذف پنجره بازشو آن را لغو ارسال کنید. با این حال همانطور که پاپ آپ نیز می‌گوید، اگر مکالمه گزارش شود، ممکن است پیام‌های ارسال نشده همچنان گنجانده شوند، زیرا قابلیت لغو ارسال پیام‌ها نباید به افراد امکان دهد بدون عواقب در DM‌ها عمل کنند.

در گام بعد اگر می‌خواهید پیامی را لغو کنید، می‌توانید بدون پنجره‌های بازشو این کار را انجام دهید. اینستاگرام فقط می‌خواهد مطمئن باشد که می‌دانید چگونه با این پلتفرم کار می‌کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1154405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =