نیوکمپ اثر جدید منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی / حضور سوپراستارهای کمدی تا چه اندازه به درخشش سریال کمک می‌کند؟

سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی جدیدترین سریال کمدی شبکه نمایش خانگی است که پخش خود را از پلتفرم فیلیمو آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، در حالی که این روزها تلویزیون از فضای سریال‌های کمدی خود در گذشته فاصله گرفته و اثر چندان مطلوبی در این زمینه ارائه نداده است اما شبکه نمایش خانگی با تولیدات پر شماری که در زمینه طنز و کمدی داشته سعی کرده این خلاء را پرکند.

آمستردام عاشقانه‌ای متفاوت در شبکه نمایش خانگی / سریالی که رویکردی انتقادی به دغدغه‌های اجتماعی دارد

سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی جدیدترین سریال کمدی شبکه نمایش خانگی است که پخش خود را از پلتفرم فیلیمو آغاز کرده است.

سریال طنز و کمدی پرستاره نیوکمپ با فیلمنامه ای از بابک کایدان است که از تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ آغاز به پخش کرد. رگه‌های کمدی قوی و بانشاط این سریال در همین اپیزود یکم نویدبخش یک سریال موفق است که نشان داد می‌تواند در جذب مخاطب توفیق زیادی به‌دست آورد. حضور حامد آهنگی با طنز مخصوص خودش و البته بازی خوب و مثل همیشه طنازانه ایمان صفا از دیگر نکات بارز این سریال است. در کل می‌توان گفت که نیوکمپ از جمله کمدی‌های موفق امسال خواهد بود، این که آیا بتواند به موفقیتی در سطح نیسان آبی برسد یا خیر جای سوال دارد و این چیزی است که تا نهایت ۲-۳ هفته آینده مشخص خواهد شد.

این فیلم کمدی اجتماعی داستان یک خانواده است که بر سر مشکلی، دچار بحران مالی بزرگ شده‌اند. پسر خانواده، برای حل این بحران و جور کردن پول مورد نیاز، از طریق سایت شرط‌بندی، روی بازی مساوی ایران با آرژانتین شرط می‌بندد. در طول این بازی ۹۰ دقیقه‌ای همه چیز خوب و طبق خواسته آن‌ها پیش می‌رود و نتایج امیدوارکننده است، تا زمانی‌که در دقیقه ۹۱ بازی، لیونل مسی، به دروازه ایران گل می‌زند و بازی را از حالت مساوی خارج می‌کند. پس از این گل مسی، اوضاع به هم می‌ریزد و ماجراهای جدیدی آغاز می‌شود.

ماجرای عوض شدن کارگردان سریال نیوکمپ

سال گذشته پیش تولید سریالی کمدی نیوکمپ به کارگردانی کمال تبریزی آغاز شد و این سریال وارد مرحله پیش‌تولید و انتخاب بازیگر شد اما تاخیر در صدور پروانه ساخت شرایطی را موجب شد تا پروژه به حالت تعلیق دربیاید و بازیگران از حضور در آن انصراف دهند.

تولید این پروژه بعد از گذشت مدتی با جایگزینی منوچهر هادی به جای کمال تبریزی بار دیگر به جریان افتاد. بهرام افشاری، امیر جعفری، ترلان پروانه و سیامک انصاری از بازیگران قبلی این سریال بودند.

حامد آهنگی، بهرام افشاری، اکبر عبدی، یکتا ناصر، حسن معجونی، فرزاد فرزین، بهاره افشاری، امیر جعفری، ایمان صفا و … بازیگران سریال نیوکمپ هستند.

گفتنی است؛ طرح اولیه سریال نیوکمپ متعلق به بهرام افشاری است و قرار بود که فیلمنامه آن توسط او و یک فیلمنامه نویس نوشته شود.

درباره منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان پرکار سینما و سریال ایران است و آثار مختلف و متعددی را در ژانرهای مختلف ساخته است. ساخت سریال‌هایی چون عاشقانه، دل، نیسان آبی در نمایش خانگی و سریال خداحافظ بچه در تلویزیون جزو آثار پرمخاطب این کارگردان است. هادی در عرصه سینما نیز فیلم‌های پرمخاطبی چون آینه بغل، من سالوادور نیستم و رحمان ۱۴۰۰ را کارگردانی کرده است و در زمینه ساخت آثار ملودرام و اجتماعی نیز آثار قابل قبولی چون کارگر ساده نیازمندیم، زندگی جای دیگری است، یکی می‌خواد باهات حرف بزنه و قرنطینه را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1181215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =