آلمان را بیشتر بشناسیم/ جاذبه‌های شهر پاساو

پاساو، یک شهر آلمانی پر از جذابیت و گشت و گذارهای استثنایی است. پاساو خوش منظره و به دلیل موقعیت جغرافیایی، پاساو به «شهر سه رودخانه معروف» است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، پاساو، یک شهر آلمانی پر از جذابیت و گشت و گذارهای استثنایی است. پاساو خوش منظره، معمولا در عکس‌ها در امتداد یک آبراه بزرگ قرار گرفته است. به دلیل موقعیت جغرافیایی، پاساو به «شهر سه رودخانه معروف» است.

بیشتر بخوانید:

آلمان را بیشتر بشناسیم/ جاذبه‌های شهر دورتموند

این شهر در کنار رودخانه‌های دانوب (Danube)، این (Inn) و ایلز (Ilz)  قرار دارد. نشانه‌های مذهب کاتولیک را در همه جای پاساو می‌بینید. کلیسای جامع سنت استفان مشهور به مرکز ایمان و تاریخ در بین شهرهای زیبا در آلمان است.

این کلیسا که در سال ۱۶۰۰ میلادی ساخته شده، طراحی منحصر به فردی دارد و صدای موسیقی سنتی کلیسا همیشه در آن شنیده می‌شود. چشم انداز پاساو از بالای قلعه، ساختمان‌های رنگی، معماری با شکوه و تپه‌ای سبز در دوردست است.

آلمان را بیشتر بشناسیم/ جاذبه‌های شهر پاساو

وضعیت آب‌وهوایی شهر پاساو آلمان

شهر پاساو آلمان تابستان‌های معتدل و زمستان‌های بسیار سرد به‌همراه آسمان نیمه‌ابری دارد. دمای هوای این شهر در طول سال از منفی ۴ تا ۲۴ درجۀ سانتی‌گراد متغیر است و دمای کمتر از منفی ۱۲ و بیشتر از ۳۱ درجۀ سانتی‌گراد در آنجا به‌ندرت دیده می‌شود. فصل گرم سال در شهر پاساو آلمان از ۲۳می آغاز می‌شود و تا ۹سپتامبر با متوسط دمای ۲۰ درجۀ سانتی‌گراد در روز ادامه می‌یابد. گرم‌ترین روز سال در پاساو ۳آگوست با حداکثر و حداقل دمای ۲۴ و ۱۳ درجۀ سانتی‌گراد است. فصل سرد سال در شهر پاساو آلمان نیز با متوسط دمای ۶ درجۀ سانتی‌گراد از ۱۷نوامبر آغاز می‌شود و تا ۲۹فوریه ادامه می‌یابد. ناگفته نماند سردترین روز سال در این شهر ۲۱ژانویه است که حداقل و حداکثر دما به منفی ۴ و ۱ درجۀ سانتی‌گراد می‌رسد. گردشگران بهترین زمان سال برای سفر به شهر پاساو را از اواسط ژوئن تا اواخر آگوست می‌دانند.

جمعیت این شهر در حدود ۵۰،۰۰۰ نفر است که از این تعداد حدود ۱۰،۰۰۰ دانشجو هستند. منطقه پاساو برای اولین بار توسط سلت‌ها در آلمان کشف شد ، زیرا آنها از قدیم الایام قبل از آمدن رومیان در جنوب بایرن زندگی می‌کردند.

سلت‌ها به دلیل موقعیت استراتژیک عالی شبه جزیره پاساو قلعه‌ای را تأسیس کردند که بعداً ، قلعه رشد کرد و پاساو به یک شهر واقعی تبدیل شد. بیشتر درآمد این شهر آلمان از طریق تجارت نمک در نزدیکی بوهامیا (جمهوری چک امروزی) بدست می‌آید.

جاذبه‌های دیدنی شهر پاساو

بناهای قدیمی ، کلیساهای بسیاری برای دیدن در پاساو وجود دارد و بیشترخیابان‌های مرکز شهر سنگ فرش هستند. رشته کوه جنگل بایرن از پاساو خیلی دور نیست که در آن یک پارک ملی قرار دارد و در آن می‌توانید انواع مختلفی از حیوانات را مشاهده کنید.

همچنین پیست دوچرخه سواری در مسیر رود دانوب قرار دارد که در آن شاهد مناظر زیبایی در کنار دوچرخه سواری خواهید بود که حتی تورهای دوچرخه سواری در این مکان برگزار می‌شود.

آلمان را بیشتر بشناسیم/ جاذبه‌های شهر پاساو

کلیسای سنت استفان شهر پاسو

نشانه‌های مذهب کاتولیک را در همه جای پاساو می‌بینید. کلیسای جامع سنت استفان مشهور به مرکز ایمان و تاریخ ،در این شهر است. این کلیسای جامع به سبک باروک با عناصر گوتیک ساخته شده است.

کلیسای سنت استفان در مرکز شهر قرار دارد. این کلیسا دارای سه برج بزرگ با گنبد سبز است، بنابراین آن به راحتی قابل تشخیص در سراسر شهر است.

این کلیسای آلمانی که در سال ۱۶۰۰ میلادی ساخته شده، طراحی منحصر به فردی دارد و صدای موسیقی سنتی کلیسا همیشه در آن شنیده می‌شود و امروزه میزبان گردشگران و توریست های زیادی از سراسر دنیا است.

این کلیسای جامع به این دلیل مشهور است که بزرگترین ارگان کلیسای جامع اروپا و سومین ارگان کلیسای بزرگ جهان را در خود جای داده است.

کنسرت ارگان معمولا در کلیسای سنت استفان برگزار می‌شود و مسافران کشتی کروز چند ساعت وقت خود را در بعدازظهر صرف شرکت در این کنسرت می‌کنند.

قلعه وست اوبر هاوس شهر پاساو

اگر به پاساو و این قلعه رفتید؛ حتما به کافه، تئاتر و یک موزه کوچک که در آن قرار دارد ، سر بزنید. وست اوبرهاوس همچنین یک خوابگاه جوانان و یک رصدخانه هم دارد.

این قلعه با مساحت ۶۵.۰۰۰ متر مربع یکی از بزرگترین مجموعه های قلعه حفاظت شده در اروپا استت و قدمتی حدودا ۸۰۰ ساله دارد.

از دیگر نکات برجسته این بنای فرهنگی چشمگیر  ، کلیسای مقدس جورج در قلب قلعه با نقاشی‌های دیواری باشکوه گوتیک است.

همچنین در بالای این قلعه شاهد چشم انداز رویایی و شگفت‌انگیزی از پاساو و سه رودخانه زیبای آن و قایق ها و کشتی‌های شناور در آن خواهید بود.

شما با اتوبوس شهری، پیاده‌روی در شیب یا ماشین شخصی می‌توانید به وست اوبرهاوس برسید. و نیاز نیست نگران جای پارک باشید؛ زیراکه پارکینگ دقیقاً در پشت قلعه قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1126266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =